ΒΑΘΜΟΙ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ-ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΑΕΙ-2022

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ ΝΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΟΥΝ ΑΥΡΙΟ ΔΕΥΤΕΡΑ 25/7/2022 , ΕΚΤΟΣ ΑΠΡΟΟΠΤΟΥ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΣΥΝΔΕΣΜΟ (ΩΡΑ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΑΚΟΜΗ)

ΒΑΘΜΟΙ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ , ΕΓΚΥΡΑ ΠΛΑΙΣΙΑ

ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΑ ΠΕΡΣΙΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΔΕΙΤΕ ΑΥΤΟ

ΠΑΓΚΥΠΡΙΕΣ 2022 – ΑΠΑΝΤΑ

35 σκέψεις σχετικά με το “ΒΑΘΜΟΙ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ-ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΑΕΙ-2022”

  1. Κύριε Μάριε συγχαρητήρια για την εξαίρετη δουλειά. Με 18,507 γενικο βαθμό πρόσβασης για τα ΑΑΕΙ Ελλάδος μπορώ να πέτύχω πρόσβαση στο ΕΚΠΑ για πληροφορικη. Σας ευχαριστώ.

  2. Χαιρεται. Βγηκαν τα αποτελεσματα για ελλαδα. Εχω βαθμο 19,238 για ιατρικη. Απο την εμπειρια σας γνωριζεται αν μπορω να εξασφαλισω θεση;

  3. Κυριε Μάριε πότε μπορούμε να έχουμε κάποια ένδειξη ή πρώτη εκτίμηση για τις βάσεις στην Ελλάδα στατιστικά.; ενας υποψήφιος με 17.897 αν μπαίνει Ναυπηγός ΕΜΠ

  4. Καλησπερα
    Μπορειτε να μου πειτε αν εχω πιθανοτητες για εισδοχη σε καποιο πανεπιστημιο της ελλαδας για ιατρικη (πλαισιο 16) με γενικο βαθμο καταξης για αει ελλαδας 19.173;

  5. Καλησπερα σας κ.Μαριε
    Καταρχας σας συγχαιρω για την εξαιρετικη δουλεια που κανετε και σας ευχομαι να ειστε παντα καλα.
    Θα επιθυμουσα να μαθω εαν με βαθμο προσβασης 19.182 υπαρχει πιθανοτητα εισδοχης στην κτηνιατρικη του ΑΠΘ.
    Σας ευχαριστω εκ των προτερων.

  6. Κυριε Μάριε καλησπέρα

    Η κόρη μου έχει εξασφαλίσει βαθμολογία 19.2 για τα Ααει της Ελλάδας. Περνά νομική Αθηνών;

  7. Γεια σας κ Μαριε. Ηθελα να ρωτησω ποσο πιστευετε οτι μπορει να πεσει η βαση απο το 19.29 π υπολογισετε. Εχω βαθμο 19.268 κ ηθελα να ξερω αν εχω πιθανοτητες για ιατρικη σχολη στην ελλαδα

    1. ΑΛΕΞ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΣ ΒΑΘΜΟΣ , ΜΠΡΑΒΟ. ΤΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ ΤΙΣ ΕΧΕΙΣ ΣΤΗΝ ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΙΚΗ. ΣΤΗΝ ΙΑΤΡΙΚΗ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΠΕΣΕΙ ΑΡΚΕΤΑ Η ΖΗΤΗΣΗ, ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΟΛΟΨΥΧΑ

  8. Αγαπητε κ. Μάριε,
    Χαίρεται.
    Μπορειτε σας παρακαλώ να μου πείτε ποσες πιθανοτητεσ εχει για να περασει η κορη μου σε πανεπιστημιο τησ ελλαδασ και σε ποιο με βαθμο 19,362
    Ευχαριστω

ΓΡΑΨΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ