ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΑΓΚΥΠΡΙΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 2017 – ΒΑΘΜΟΙ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ

ΠΑΓΚΥΠΡΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ 2017 – ΒΑΘΜΟΙ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ 2017♥

ΣΗΜ. Ο ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΘΑ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΘΕΙ ΑΥΤΟΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠ. ΠΑΙΔΕΙΑΣ.

ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΚΑΙ Η ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΕ ΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΔΙΟΡΘΩΣΗΣ , ΧΩΡΙΣ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ . ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ ,  ΑΠΟ ΜΕΡΑ ΣΕ ΜΕΡΑ (ΜΑΛΛΟΝ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 23/6) , ΝΑ ΑΝΑΡΤΗΘΟΥΝ ΟΙ ΑΡΧΙΚΕΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΕΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΠΑΓΚΥΠΡΙΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 2017.

ΟΙ ΒΑΘΜΟΙ ΑΥΤΟΙ ΘΑ ΣΤΑΛΟΥΝ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ , ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΚΔΟΘΟΥΝ ΤΑ ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΑ.

Ο ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΣΤΟΝ ΟΠΟΙΟ  ΘΑ ΑΝΑΡΤΗΘΟΥΝ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ

ΠΑΓΚΥΠΡΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ 2017 – ΒΑΘΜΟΙ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ 2017♥

ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΦΟΡΑ ΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΠΑΤΗΣΤΕ ΑΥΤΟ ⇓

ΠΑΓΚΥΠΡΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ 2017 – ΑΠΑΝΤΑ.

 

39 σχόλια στο ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΑΓΚΥΠΡΙΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 2017 – ΒΑΘΜΟΙ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ

  1. Γεια σας .
    Υπάρχει έστω και η παραμικρή πιθανότητα να έχει γίνει λάθος με τον κωδικό πρόσβασης μου ή γενικα λάθος με την βαθμολογία μου; Έχω δει πολύ προσεχτικά τις λύσεις και δεν υπάρχει περίπτωση, ακόμα και με την αυστηρότερη βαθμολογία το πιο κάτω που μπορούσα να πάω ήταν το 17! Και βλέπω μπροστά μου 14.85 Νέα , 15.9 αρχαία, 13 ιστορία και 14. 86 μαθηματικά! Έχω γενικό βαθμό 20 και γνωρίζω πότε γράφω . Είμαι σίγουρη ότι έγινε λάθος! Έχω δει τις λύσεις με τους καθηγητές μου και αισθάνομαι πολύ αδικημένη! Τι μπορώ να κανω;

  2. Γεια σας! Έχω πάρει τους εξής στρογγυλοποιημένους βαθμούς στα πιο κάτω μαθήματα: 16 νέα ελληνικά, 18 βιολογία, 13 χημεία, 14 μαθηματικά ενισχυμένα. Θεωρείτε πιθανόν να περάσω στο τμήμα χημείας στο πανεπιστήμιο Κύπρου ;; Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.

  3. Καλημέρα σας . Αυτό θα κάνω σήμερα και εύχομαι να βρω μια άκρη. Στην αντίθετη περίπτωση που δεν γίνει κάτι (που είναι το πιο πιθανό) με αυτό τον βαθμό: 14.5775 προφανώς δεν έχω πιθανότητα για νομική Θεσσαλονίκης. Παρατήρησα τις βαθμολογίες μια προς μια και βρίσκονται πάνω απο εμένα 116 άτομα. Τα οποία προφανώς δεν έχουν δηλώσει όλα νομική. Εσάς ποιά είναι η γνώμη σας. Παρόλα αυτά έχω ευτυχώς εξασφαλίσει θέση στο UCl με τον βαθμό του σχολείου και τα GCE μου όμως δεν θέλω να πάω γιατί θεωρώ πολύ σημαντική την τριβή μου με την Ελληνική γλώσσα τουλάχιστον για το πτυχίο μου.

  4. Γεια σας. Θα ήθελα αν μπορείτε σας παρακαλώ να μου απαντήσετε στα πιο κάτω ερωτήματα:
    1. Πότε αναμένετε να ανακοινωθούν οι τελικοί βαθμοί προσβασης;
    2. Πότε πραγματοποιούνται η β΄ και γ΄κατανομή;
    3. Πότε πραγματοποιούνται οι αιτήσεις για τα ΑΑΕΙ της Ελλάδας;
    Σας ευχαριστώ

  5. Στα μαθηματικά έπαθα κρίση πανικού και δεν έγραψα τίποτα στο γραπτό παρά μόνο το όνομα μου και έπιασα τηλέφωνο στο υπουργείο και μου είπαν πως εάν δεν γράψεις τίποτα παίρνεις 1 αλλά τώρα εδώ που γράφουν της βαθμολογίες μου γράφει 0 τι γίνετε;;; δηλαδή δεν είναι 1; ούτε αναγωγή θα έχω;;;;

  6. Καλημερα σας. Σας παρακαλω μπορειτε να μου πειτε ποσα βγαινουν με την αναγωγή τα μαθήματα μου;;;; ΣΟΣ! Νεα :14.86 ιστορια:13, Αρχαια: 15.60, Μαθηματικα 14.85. Ευχαριστω πολυ!! Μαρια

  7. Καλή σας μέρα, θα ήθελα να σας ρωτήσω τα εξής:
    1. Αν κάποιο από τα παιδιά της φετινής χρονιάς θέλει να δώσει του χρόνου εξετάσεις ξέρετε τι γίνεται; Θα δοθεί δεύτερη ευκαιρία στους μαθητές αυτούς; Επειδή η ύλη τον επόμενο χρόνο διαφοροποιείται.
    2. Για να μπει κάποιος ιατρική Ελλάδα, πόσα περίπου πιστεύετε ότι χρειάζεται να έχει ως αρχικό μέσο όρο; (σε σχέση με τα φετινά αποτελέσματα;)

    1. Η ΕΞΕΤΑΖΌΜΕΝΗ ΎΛΗ ΕΊΝΑΙ ΚΟΙΝΉ ΓΙΑ ΌΛΟΥΣ, ΕΊΤΕ ΕΊΝΑΙ ΤΕΛΕΙΌΦΟΙΤΟΙ, ΕΊΤΕ ΑΠΌΦΟΙΤΟΙ ΠΡΟΗΓΟΎΜΕΝΩΝ ΧΡΟΝΩΝ ΚΑΙ ΕΊΝΑΙ Η ΎΛΗ ΤΗΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΈΝΗΣ ΧΡΌΝΙΑΣ.
      ΟΙ ΦΕΤΙΝΟΊ ΑΠΌΦΟΙΤΟΙ, ΑΝ ΑΠΟΦΑΣΊΣΟΥΝ ΝΑ ΞΑΝΑΔΩΣΟΥΝ ΤΟΥ ΧΡΌΝΟΥ, ΘΑ ΕΞΕΤΑΣΤΟΎΝ ΣΤΗΝ -ΌΧΙ ΚΑΙ ΤΟΣΟ- ΝΈΑ ΎΛΗ.
      ΤΟ ΑΣΦΑΛΈΣΤΕΡΟ ΌΡΙΟ ΤΗΣ ΙΑΤΡΙΚΉΣ ΕΊΝΑΙ 16.5 Μ.Ο. ΏΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ
      ΕΞΑΡΤΑΣΑΙ ΑΠΌ ΤΟΝ ΣΥΝΔΥΑΣΜΌ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΆΤΩΝ ΣΟΥ.
      ΌΤΑΝ ΒΓΟΥΝ ΟΙ ΒΑΘΜΟΊ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΎΜΕ ΝΑ ΠΟΎΜΕ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΑ

  8. Ποιό πιστεύετε πως θα είναι το κατώτατο όριο για πρόσβαση στη Σχολή Νομικής Θεσσαλονίκης και Αθήνας; Με την αναγωγή εννοώ. Ευχαριστώ πάρα πολύ.

  9. Καλησπερα.Πηρα 11,02 Νεα Ελληνικα Ισορια 11,20 Τεχνολογια 12,27 και Μαθηματικα Κ.Κ. 15,05.Εχω πιθανωτητες να εξασφαλισω θεση στην σχολη Επιστιμων διαδικτυου και επικοινωνιας στο ΤΕΠΑΚ οπου ο τελευτεος περασε με 17.09?Ευχαριστω πολυ.

  10. Με πραγματικό Μέσο Όρο 13.51 (Νέα, Μαθηματικά Κ.Κ, Πληροφορική) έχω πιθανότητες για πρόσβαση στη σχολή υπαξιωματικών ναυτικού?

  11. Δηλαδή αν κάποιος πάρει χαμηλότερο πραγματικό Μέσο Όρο από το δικό μου μπορεί μετά από την αναγωγή να πάρει αυτός θέση και εγώ όχι?

ΓΡΑΨΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

