ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΒΓΗΚΑΝ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΑΓΚΥΠΡΙΩΝ 2013

ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩΩΩ → ΘΕΣΕΙΣ ΣΤΟ ΠΑΝ. ΚΥΠΡΟΥ – ΤΕΠΑΚ ,ΒΑΘΜΟΙ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ 2013

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΑΓΚΥΠΡΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ 2013 (ΒΑΘΜΟΙ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ)

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΤΑ ΔΕΙΤΕ ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ ΚΑΙ  ΕΕΕΕΔΩΩΩ

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΤΑΙ ΕΓΚΑΙΡΑ ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΦΟΡΑ

ΤΙΣ ΠΑΓΚΥΠΡΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ 2013 , ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ , ΣΧΟΛΕΣ , ΚΑΤΑΝΟΜΕΣ , ΕΓΡΑΦΕΣ ΚΛΠ  ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΛΙΚ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟ

ΚΟΥΤΙ »ΕΛΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΜΑΣ» 

ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΒΑΘΜΟΥΣ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΘΕΣΕΩΝ ΣΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΥΠΡΟΥ – ΤΕΠΑΚ , ΚΑΝΕ  ΚΛΙΚ ΣΤΟ ΣΥΝΔΕΣΜΟ ΔΕΞΙΑ »ΒΑΘΜΟΙ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ ΚΑΙ ΘΕΣΕΙΣ Π.Κ.-ΤΕΠΑΚ».

“ΕΠΙΣΗΜΑ” ΘΑ ΑΝΑΡΤΗΘΟΥΝ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑ 1/7 , ΑΛΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΤΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 28/6

SINOLO – ΣΥΝΟΛΟ

ΚΑΛΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ = ΕΠΙΤΥΧΙΑ

ΚΑΛΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ = ΕΠΙΤΥΧΙΑ

About these ads

About sinolo

ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ MATHS PROFESSOR

492 responses »

  1. Ο/Η ioannis λέει:

    Δεν είναι πολύ νωρίς για να ανακοινωθούν την Παρασκευή 14 Ιουνίου;

    • Ο/Η sinolo λέει:

      ΠΡΟΦΑΝΩΣ. ΓΙ ΑΥΤΟ ΑΝΑΦΕΡΩ ΣΥΝΕΧΩΣ ΤΟ »ΠΕΡΙΘΩΡΙΟ ΣΦΑΛΜΑΤΟΣ» ΦΙΛΕ.
      ΠΕΡΣΙ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΑΝ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ , ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΜΕ ΤΑ ΣΦΑΛΜΑΤΑ ΣΤΟ ΓΡΑΠΤΟ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ.
      ΦΕΤΟΣ ΔΕΝ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ , ΟΠΟΤΑΝ ΑΝΑΜΕΝΩ ΟΤΙ ΘΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΟΥΝ ΠΡΙΝ ΤΙΣ 20 / 6 ή ΚΑΠΟΥ ΕΚΕΙ..

      • Ο/Η sinolo λέει:

        ΤΟ 2011 ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΗΚΑΝ 22/6 ΛΟΓΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΣΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΝΕΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ , ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Κ.Κ.
        ΠΕΡΣΙ 25/6 ΛΟΓΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ

    • Ο/Η Antria λέει:

      Ξέρει κανείς τον μέσο όρο στη Βιολογία; υπολογίζετε να έχει αρκετή αναγωγή; τα αποτελέσματα ήταν πολύ χαμηλά…

      • Ο/Η sinolo λέει:

        ΦΙΛΗ ΑΝΤΡΙΑ ΔΕΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΗΚΑΝ ΟΙ ΜΕΣΟΙ ΟΡΟΙ. ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΔΙΧΑΣΤΗΚΑΝ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΑΥΤΟ ΚΑΙ , ΜΑΛΛΟΝ ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΕΣ ΑΠΟΚΛΙΣΕΙΣ ΣΤΙΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΕΣ. ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΠΡΟΒΛΕΠΤΟ ΤΩΝ ΦΕΤΙΝΩΝ ΠΑΓΚΥΠΡΙΩΝ.

  2. Ο/Η Βαλεντινα λέει:

    εμεις δηλαδη οι μαθητες θα τα μαθουμε στις 21?
    οταν τα ξερει το σχολειο εμεις δεν μπορουμε να τα μαθουμε?
    και φετος ομως ειχαμε προβλημα στην βιολογια.

    • Ο/Η sinolo λέει:

      ΒΑΛΕΝΤΙΝΑ
      ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΒΑΖΩ ΤΟ ΧΕΡΙ ΜΟΥ ΣΤΗ ΦΩΤΙΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΗΝ ΒΙΟΛΟΓΙΑ ΥΠΟΨΙΑΖΟΜΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ.
      ΕΓΙΝΕ ΑΛΛΑΓΗ ΚΑΙ ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 21 , ΤΟ ΑΡΓΟΤΕΡΟ ΣΑΒΒΑΤΟ 22 / 6 Η ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ.
      ΟΙ ΠΡΩΤΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΜΙΛΟΥΣΑΝ ΓΙΑ ΠΙΟ ΝΩΡΙΣ.
      ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
      ΦΙΛΙΚΑ ΜΑΡΙΟΣ ΣΙΝΝΟΣ – SINOLO MATHS

  3. Ο/Η Ρία λέει:

    Ξέρουμε εάν θα γίνει κάτι με την Βιολογία? Όχι μόνο αναγωγή αλλά γενικά και για τους μαθητές που δεν έδωσαν εξετάσεις για πρόσβαση αλλά για απόλυση. Θα δωθούν μονάδες σε ασκήσεις στις οποίες υπήρχε γενικό πρόβλημα?

    • Ο/Η sinolo λέει:

      ΚΑΜΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΦΙΛΗ ΡΙΑ. ΓΙΑ ΑΠΟΛΥΣΗ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΣΦΑΓΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΒΑΘΜΟΥΣ ΣΤΗ ΒΙΟΛΟΓΙΑ. ΓΙΑ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΘΑ »ΕΥΝΟΗΘΟΥΝ» ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΟΥ ΧΑΜΗΛΟΥ ΜΕΣΟΥ ΟΡΟΥ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ. ΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΑΝ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΨΗΛΟ ΒΑΘΜΟ ΔΥΣΚΟΛΙΑΣ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΘΕΜΑΤΑ , ΑΛΛΑ – ΜΕ ΟΣΟΥΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΑ – ΔΕΝ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΔΟΘΟΥΝ ΜΟΝΑΔΕΣ ΓΙΑ »ΛΑΘΟΣ» ΑΣΚΗΣΗ.

      • Ο/Η Ρία λέει:

        Κατάλαβα.. Δηλάδη εμείς που στοχεύαμε για ψηλό γενικό και πρόσβαση σε ξένα πανεπιστήμια καλύτερα να μην ελπίζουμε για κάποιαν αλλαγή. Μεγάλη απογοήτευση για την συντριπτική πλειοψηφία των μαθητών το φετινό γραπτό της Βιολογίας.

      • Ο/Η sinolo λέει:

        ΦΙΛΗ ΡΙΑ ΥΠΟΜΟΝΗ. ΑΝ ΔΕΝ ΒΓΟΥΝ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟ ΝΑ ΒΓΟΥΝ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ. ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΠΑΝ ΟΛΑ ΚΑΤ’ΕΥΧΗΝ. ΕΜΕΙΣ – ΕΝΝΟΩ ΟΙ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ – ΖΗΣΑΜΕ ΤΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΑΥΤΗ. ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΔΕΝ ΚΑΤΑΝΟΩ ΣΤΟ ΕΛΑΧΙΣΤΟ , ΤΟ ΛΟΓΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ , ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ , ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΑΥΤΑ.ΚΑΙ ΜΙΑ “ΦΡΕΣΚΙΑ” ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ. ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΚΟΜΗ ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙ , ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΤΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ. ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ..

  4. Ο/Η μυρια λέει:

    τελικά είναι σίγουρο ότι θα δημοσιευτούν αύριο;;

    • Ο/Η sinolo λέει:

      ΣΙΓΟΥΡΟ; ΦΙΛΗ ΜΥΡΙΑ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟ Υ.Π…ΠΕΝΤΕ ΜΕΡΕΣ ΣΥΖΗΤΟΥΣΑΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΡΑΠΤΟ ΤΩΝ ΝΕΩΝ..ΠΑΝΤΩΣ ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΑΛΟΥΝ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ , ΑΛΛΙΩΣ ΔΕΝ ΘΑ ΔΟΘΟΥΝ ΕΛΕΓΧΟΙ ΤΕΤΑΡΤΗ ΟΠΩΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΑΝ ΣΤΗ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΟΥΣ ΤΑ ΛΥΚΕΙΑ.ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΣ ΤΗΝ ΑΡΓΙΑ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΑΣ. Η ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ.

  5. Ο/Η μυρια λέει:

    Ναι, όμως έχει ξανατύχει να δημοσιευτούν Σάββατο;;

    • Ο/Η sinolo λέει:

      ΔΕΝ ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ ΤΙΠΟΤΕ. ΠΙΟ ΑΠΙΘΑΝΟ ΕΙΝΑΙ ΚΥΡΙΑΚΗ ή ΔΕΥΤΕΡΑ (ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ). ΑΝ ΔΕΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΤΟΥΝ ΑΥΡΙΟ ή ΣΑΒΒΑΤΟ , ΤΟΤΕ ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΤΡΙΤΗ. ΜΙΛΑΜΕ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ. ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ.

  6. Ο/Η στεφανη λέει:

    Τι προβήμα ειχει το γραπτο των νεων και συζητουσαν 5 μερες?γνωριζετε αν ισχυει οτι ο μεσος ορος της βιολογιας ηταν 3?

    • Ο/Η sinolo λέει:

      ΦΙΛΗ ΣΤΕΦΑΝΗ ΝΕΑ ΔΩΣΑΤΕ ΤΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 17/5. ΣΤΗ ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΗ ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΜΕΡΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΘΗΚΑΝ ΜΕΓΑΛΕΣ ΑΠΟΚΛΙΣΕΙΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΤΩΝ, ΣΕ ΣΗΜΕΙΟ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ Η ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΞΑΝΑΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΤΗ ΤΕΤΑΡΤΗ 22/5. ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΙΕΣΗ 3 ΗΜΕΡΩΝ ΑΦΟΥ Η ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ »ΕΠΡΕΠΕ» ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΕ ΤΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ24/6 , ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΝ ΤΟ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ

      • Ο/Η στεφανη λέει:

        ευχαριστώ πολύ για την απάντηση σας.. η αλήθεια είναι οτι η βαθμολόγηση στα νέα είναι πολύ υποκειμενική. μακάρι να γινόταν να υπάρχουν μόνο 3 βαθμολογητές, πράγμα αδύνατον..

      • Ο/Η sinolo λέει:

        ΦΙΛΗ ΣΤΕΦΑΝΗ , Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΕ ΤΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΑΕΙ ΠΟΛΥ ΠΙΣΩ. ΕΙΔΙΚΑ ΦΕΤΟΣ , ΕΙΧΑΜΕ ΤΟ ΠΡΩΤΟΦΑΝΕΣ , ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ Η ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΓΙΑ ΠΕΝΤΕ ΣΧΕΔΟΝ ΜΕΡΕΣ , ΩΣΤΕ ΝΑ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΟΥΝ ΟΙ ΔΙΟΡΘΩΤΕΣ ΓΙΑ ΕΝΙΑΙΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ

  7. Ο/Η Maria λέει:

    p0te epitelous 8a dimosieutun? gt dn vgazun mia imerominiaa kai wra k mas exun k ka8omaste pano sto pc olh mera?? uffff

  8. Ο/Η Chris λέει:

    iparxi kamia neoteri e3eli3i oso afora ti dimosiefsi ton apotelesmaton?

  9. Ο/Η μυρια λέει:

    Το paideia-news.com ανφέρει : «Η κ. Κωνσταντινίδου ανέφερε επίσης στο Paideia-News.com ότι τη Δευτέρα θα σταλθούν στα σχολεία οι βαθμολογίες των Παγκυπρίων, ώστε να ετοιμαστούν κανονικά τα απολυτήρια των τελειοφοίτων ενόψει των τελικών γιορτών που θα πραγματοποιηθούν την Παρασκευή 28 Ιουνίου. »

    • Ο/Η sinolo λέει:

      Η ΔΗΛΩΣΗ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΠΑΛΙΑ. ΓΙΑ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ ΜΑΛΛΟΝ ΛΑΘΟΣ , ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΕΟΡΤΗΣ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ . ΑΝ ΘΑ ΠΑΜΕ ΑΠΟ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ , ΤΟΤΕ ΣΙΓΟΥΡΑ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΗ ΤΡΙΤΗ 25 / 6. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΕΙΑ ΠΟΥ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΑΝ ΕΠΙΔΩΣΗ ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΩΝ ΤΗ ΤΕΤΑΡΤΗ 26 / 6. ΝΑ ΠΙΣΤΕΨΩ ΟΤΙ ΘΑ ΜΕΤΑΤΕΘΕΙ ΓΙΑ ΤΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ; ΘΑ ΠΑΡΟΥΝ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΤΕΛΕΙΟΦΟΙΤΟΥΣ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ή ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕΣΩ SMS;

      • Ο/Η μυρια λέει:

        Δεν το νομιζω..μολις τωρα εχει δημοσιευτει ακομη μια δηλωση στο paideia-news, όπου αναφέρει ότι είναι δυνατό να δημοσιευτούν και σήμερα!

      • Ο/Η sinolo λέει:

        ΦΙΛΗ ΜΥΡΙΑ ΑΥΤΟ ΛΕΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ. ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ ΕΠΙΜΕΝΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟ ΝΑ ΑΠΟΣΤΑΛΟΥΝ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ.

  10. Ο/Η Αντιγόνη λέει:

    Σήμερα έχουμε 21 Ιουνίου. θα μπούν επιτέλους σήμερα ή όχι? τελικά τι έγινε με την βιολογία?

    • Ο/Η sinolo λέει:

      ΦΙΛΗ ΑΝΤΙΓΟΝΗ , ΜΕ ΤΗ ΒΙΟΛΟΓΙΑ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΤΙΠΟΤΑ , ΠΕΡΑΝ ΤΟΥ ΓΝΩΣΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΣΚΗΣΗ 11 (ΗΤΑΝ ή ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΥΛΗ) , ΓΙΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΙ ΤΙΠΟΤΕ ΑΠΟΛΥΤΩΣ

      • Ο/Η στεφανη λέει:

        Αν και σπάνια εκφράζω τη γνώμη μου για γραπτά (γιατί θεωρώ πως ένας διαβασμένος μαθητής πάντα πετυχαίνει), εν τούτοις θα ήθελα να πώ δυο λόγια για την βιολογία. μέσα σε 3 μέρες κατάφερα να αποστηθίσω ολόκληρο το βιβλίο (μαζί με τον αδερφό μου, γιατί δώσαμε μαζί παγκύπριες), ακόμη και την παραμικρή λεπτομέρεια, την κάθε εικόνα..όταν φτάσαμε στην 272 σελ. και ξεκίνησε ο αδερφός μου να την διαβάζει του λέω αυτό είναι εκτός ύλης (και πραγματικά λυπάμαι γιατί πήρα και τον αδερφό μου στον λαιμό μου). το γραπτό προσωπικά πιστεύω ήταν αρκετά καλο και το 20 ή τλχ το 19 εύκολα το έπιανες..Ισως η ασάφεια στην ύλη είχε κάποιες σκοπιμότητες, διότι θεωρώ πως είναι λίγο ύποπτο να μπαίνει ενα θέμα 4 μονάδες (για απάντηση 2 γραμμών) και που τη στιγμή που γνώριζαν πως αρκετοι δεν το είχαν διδαχθεί (ο νοων νοείτον)..ελπίζω αυτες οι 4 μονάδες να μην μας στοιχίσουν τη θέση.. υ.γ στην ύλη όφειλαν να γράψουν μέχρι τη σελ 273!

      • Ο/Η sinolo λέει:

        ΦΙΛΗ ΣΤΕΦΑΝΗ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΑΖΙ 1000%. ΣΕ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ ΕΚΦΡΑΖΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΗΝ ΑΠΟΡΙΑ ΜΟΥ , ΓΙΑΤΙ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ.

      • Ο/Η Αντιγόνη λέει:

        θα μπούν τα αποτελέσματα όμως σήμερα?

      • Ο/Η sinolo λέει:

        ΚΑΤΑ 99% ΘΑ ΑΠΟΣΤΑΛΟΥΝ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ.
        Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΜΑΛΛΟΝ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΣΗΜΕΡΑ ή ΑΥΡΙΟ

  11. Ο/Η rea λέει:

    den yparxi kapios na dilosi ipefthina imerominia kai ora anartisews twn apotelesmatwn?

    • Ο/Η sinolo λέει:

      ΦΙΛΗ ΡΕΑ , ΠΡΙΝ 5 ΛΕΠΤΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΑ ΜΕ ΤΡΙΑ ΛΥΚΕΙΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΣΗΜΕΡΑ ΠΡΙΝ ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ. ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ.
      ΑΝ ΟΝΤΩΣ ΣΥΜΒΕΙ ΑΥΤΟ , ΤΟΤΕ Η ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΣΗΜΕΡΑ ή ΑΥΡΙΟ.

  12. Ο/Η Student λέει:

    Είναι λίγο αδύνατο πλέον να βγουν σήμερα έτσι δεν είναι; Δεν θα έπρεπε να υπάρχει ανακοίνωση στη σελίδα του υπουργείου;

  13. Ο/Η Maria λέει:

    ufffff agwniaaa :(

  14. Ο/Η rea λέει:

    Pantos, persi, ginontan tileoptikes ekpompes panw sto thema twn pagkipriwn, gia kathe mathima pou antimetopizan provlima stin diorthosi tou graptou to mathename apo tin TV, kai genikos iperxe megaliteri enimerosi.. kserame akoma kai tin ora pou tha vlepame ta apotelesmata stin istoselida tou ipourgiou [dld i ora 12:00 to mesimeri an thimame kala..].. fetos tipota apolitos

  15. Ο/Η stavris λέει:

    eleos mas evgalan tin psixi mas.. perimenoume na vgoun..kai en asxeto.( gt sta nea ellinika den simfonousan oi diorthotes kai gt ipirxe apoklisi?)

    • Ο/Η sinolo λέει:

      ΣΤΗ ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΗ ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΔΙΟΡΘΩΣΗ , ΟΙ ΔΙΟΡΘΩΤΕΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΑΝ ΠΕΡΑΝ ΤΩΝ 10 ΜΟΝΑΔΩΝ , ΔΙΑΦΟΡΑ , ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ.
      Η ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΗ ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΔΕΙΓΜΑΤΟΛΗΠΤΙΚΑ , ΣΤΑ ΙΔΙΑ ΓΡΑΠΤΑ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΔΙΟΡΘΩΤΕΣ , ΑΦΟΥ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΩΣ ΓΙΝΕΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΘΕΜΑΤΟΘΕΤΕΣ , ΓΙΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΕΣ ΛΥΣΕΙΣ

  16. Ο/Η elina λέει:

    Τελικά πότε θα αναρτηθούν τα αποτελεσματα; Δεν θα έπρεπε να μιλήσει επιτέλους κάποιος υπεύθυνα και να μας ενημερώσει ; Δεν γίνεται να καθόμαστε μπροστά απο ενα υπολογιστή και να περιμένουμε τα αποτελέσματα τα οποία μπορεί να αναρτηθούν ακόμα και την Τρίτη.

  17. Ο/Η Nikolas λέει:

    Tora perimenoume ipomonetika kanontas refresh edo http://www.moec.gov.cy/ypexams/apotelesmata.html .

  18. Ο/Η stavris λέει:

    oufou .. en polla anideoi.. en to xeroun oti perimenoun 9274 ipopsifoi ta apotelesmata tus.? mporoume na xeroume ton geniko toulaxisto kapion mathimaton ?opos istoria nea ellinika mathimatika??

    • Ο/Η sinolo λέει:

      ΦΙΛΕ ΣΤΑΥΡΗ : 1) ΤΟ ΞΕΡΟΥΝ
      2) ΛΕΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ;
      3) ΑΝ ΕΝΝΟΕΙΣ ΤΟΥΣ ΜΕΣΟΥΣ ΟΡΟΥΣ , ΑΥΤΟΥΣ ΘΑ ΑΡΓΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΟΥΜΕ ΑΦΟΥ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΩΝ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΩΝ.
      ΟΠΛΙΣΤΕΙΤΕ ΜΕ ΥΠΟΜΟΝΗ . ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΣ ΟΤΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΩΝ ΣΧΟΛΩΝ

    • Ο/Η sinolo λέει:

      ΛΕΣ ΦΙΛΗ ΑΝΤΙΓΟΝΗ , ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΕΠΕΙΔΗ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΜΕΡΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ;(ΘΕΡΙΝΟ ΗΛΙΟΣΤΑΣΙΟ).
      ΑΤΕ ΝΑ ΧΑΛΑΡΩΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΛΙΓΟ..

  19. Ο/Η Student λέει:

    Δεν το βλεπω να βγαίνουν σήμερα στην ιστοσελίδα.

  20. Ο/Η Antigoni λέει:

    i megaluteri mera tou xronou e?! emena m fainetai aiwnas..!;s pandos stin ellada ta apotelesmata ema8a pws 8a anakoinw8oun i wra 1 to mesimeri simera.. mipws k edw ta vgaloun tin idia wra?!

  21. Ο/Η xristi λέει:

    μας εσπασαν!!

  22. Ο/Η Antigoni λέει:

    sto diko mas anorganwtoi???! ma ti les??! to ypourgeio paideias tis kyprou fimizetai gia tin organwsi k sinepeia tou..! -.- (humor!) elpizw toulaxiston na vgoun simera ta apotelesmata k oxi avrio!

  23. Ο/Η Iwanna λέει:

    Exoun stali katholou sta sxolia ta apotelesmata?

  24. Ο/Η μυρια λέει:

    στα σχολεία τελικά στάληκαν ή δεν ξέρουμε ακόμη;

  25. Ο/Η Chris λέει:

    ta apotelesmata mporoun na staloun smr i ti triti? i mporoun ke mesa sto triimero ?

  26. Ο/Η stavris λέει:

    iparxei tipote kainourio???:O ta apotelesmata ton panellinion exoun vgei..emas poteeee?????

  27. Ο/Η Iwanna λέει:

    kati neotero?

  28. Ο/Η Iwanna λέει:

    ws ti wra mporun na vgoun smra? (Ean 3erete)

    • Ο/Η sinolo λέει:

      ΓΙΑ ΣΗΜΕΡΑ ΑΓΑΠΗΤΗ ΙΩΑΝΝΑ ΜΑΛΛΟΝ ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ. ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΣΤΑΛΕΙ ΣΤΑ ΛΥΚΕΙΑ.
      ΤΟ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΨΑΧΝΟΥΜΕ. ΛΟΓΙΚΑ Η ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ.

  29. Ο/Η christiana λέει:

    Telika?:(

  30. Ο/Η christina λέει:

    Η ανευθυνοτητα σε ολο της το μεγαλειο!

  31. Ο/Η μυρια λέει:

    κατι νεότερο???

  32. Ο/Η αλέξης λέει:

    Γεία σας. Συγχαρητήρια για το blog σας. Κάνατε πολύ καλή δουλειά. Το σημαντικότερο όμως είναι που βρίσκεσται δίπλα μας αυτές τις δύσκολες ώρες και συμμερίζεστε το άγχος μας. Πραγματικά σας ευχαριστώ.
    Θα ήθελα ωστόσο να εκφράσω την άποψη μου για το γραπτό της βιολογίας για το οποίο έγινε θέμα σε προηγούμενα σχόλια. Πιστεύω πως ήταν το δυσκολότερο των τελευταίων χρόνων. Για αυτό θα διαφωνήσω με τη φίλη που αντιμετώπισε πρόβλημα μόνο με την πολύμαχη άσκηση και πιστεύει πως ήταν εύκολο το 19. Προσωπικά, διαβάζοντας όχι σε 3 μέρες αλλά σε σχεδόν ένα χρόνο το βιβλίο της βιολογίας και τις υπόλοιπες σημειώσει

    • Ο/Η αλέξης λέει:

      *σημειώσεις μου πιστεύω πως το γραπτό της βιολογίας ήταν ιδιαίτερα δύσκολο όχι μόνο για τις υπερβολικές λεπτομέρειες του αλλά και ως προς τις ερωτήσεις κρίσεως από τις οποίες βριθούσε.

      • Ο/Η sinolo λέει:

        ΦΙΛΕ ΑΛΕΞΗ ΣΕ ΥΠΕΡ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ. ΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΜΟΥ ΤΗΣ ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ ΣΥΜΦΩΝΟΥΝ ΜΑΖΙ ΣΟΥ. ΟΤΑΝ ΘΑ ΑΝΑΡΤΗΘΟΥΝ ΤΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ , ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

  33. Ο/Η georgia λέει:

    πολύ πιθανό αύριο το πρωί..όπως το βλέπω..

  34. Ο/Η αγωνιστής λέει:

    αφου τίποτα δεν γίνεται με οργάνωση, υπεθυνότητα και συνέπεια στην Κύπρο.. Τώρα θα το καταλάβουμε.. ;;;
    Και το καλύτερο ήταν από την αρχή να λέγαμε τον Ιούλιο βγαίνουν τα αποτελέσματα.. για να μην μας κρατάει η αγωνία

  35. Ο/Η στεφανη λέει:

    e tora alaxe..lene meta tis 3 xoris na iparxi sigkekrimeni ora..

  36. Ο/Η Χρυσοβαλαντω λέει:

    ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ :

    Η Υπηρεσία Εξετάσεων της ∆ιεύθυνσης Ανώτερης και Ανώτατης Εκπαίδευσης του Υπουργείου Παιδείας και Πολιτισμού (Υ.Π.Π.) ανακοινώνει ότι οι αρχικές βαθμολογίες των Παγκύπριων Εξετάσεων 2013 αναρτώνται στην ιστοσελίδα του Υ.Π.Π. (Υπηρεσία Εξετάσεων),http://www.moec.gov.cy/ ,από το απόγευμα της Παρασκευής, 21.06.2013.
    21 Ιουνίου 2013

  37. Ο/Η Mixalis λέει:

    uparxei kapoia enimerosi????
    logika apo triti kati neo?

  38. Ο/Η στεφανη λέει:

    emphkannnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

  39. Ο/Η Marios λέει:

    Aftes oi vathmologies pou anartithikan simera ine xoris tin anagogi? Mas enimeronoun gia to poso tha ine i anagogi gia kathe mathima?

    • Ο/Η sinolo λέει:

      ΦΙΛΕ ΜΑΡΙΕ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΠΟΣΑ ΕΓΡΑΨΕΣ. ΑΝΑΓΩΓΕΣ ΔΕΝ ΑΝΑΡΤΟΥΝΤΑΙ. ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΘΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΟΥΝ ΜΕ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΩΝ ΚΑΙ ΟΙ (ΑΝΗΓΜΕΝΟΙ) ΒΑΘΜΟΙ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ

  40. Ο/Η Theophilos λέει:

    παρακαλω μπορει κάποιος να μου πεί που μπορω να κανω αίτηση για να επαναδιορθωθει το γραπτο? εχω γραψει αρκετα καλα στα αλλα στην φυσικη όμως υπάρχει κάποιο λάθος.

    • Ο/Η sinolo λέει:

      ΦΙΛΕ ΘΕΟΦΙΛΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΕΓΚΡΙΘΕΙ ΑΚΟΜΑ ,ΛΟΓΩ ΦΟΡΤΟΥ. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΑΝΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΔΥΣΤΥΧΩΣ , ΛΟΓΩ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ. ΤΑ ΓΡΑΠΤΑ ΕΠΑΝΑΞΙΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ ΚΑΤ ΕΥΘΕΙΑΝ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΑΦΟΡΑ 10 ΜΟΝΑΔΩΝ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΔΙΟΡΘΩΤΩΝ.

  41. Ο/Η marina λέει:

    fetos tha gini anagogi sta ellinika? k genika gnorizoume se pia mathimata tha gini anagogi?

    • Ο/Η sinolo λέει:

      ΦΙΛΗ ΜΑΡΙΝΑ Η ΑΝΑΓΩΓΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΣΟΥ , ΑΦΟΥ ΛΗΦΘΟΥΝ ΥΠΟΨΗ ΟΙ ΜΕΣΟΙ ΟΡΟΙ , ΟΙ ΑΠΟΚΛΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ. ΔΕΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΟΝΤΑΙ ΑΝΑΓΩΓΕΣ ΑΝΑ ΜΑΘΗΜΑ. ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΩ ΜΕΧΡΙ ΑΥΡΙΟ ΝΑ ΑΝΑΡΤΗΣΩ ΣΧΕΤΙΚΑ. ΧΟΝΤΡΑ ΧΟΝΤΡΑ Ο ΒΑΘΜΟΣ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ ΣΟΥ ΑΝΑΓΕΤΑΙ ΑΝ ΞΕΠΕΡΝΑΣ ΤΟΝ ΜΕΣΟ ΟΡΟ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΞΕΤΑΣΤΗΚΕΣ

  42. Ο/Η Theophilos λέει:

    Για τι κύριε σβήσατε το σχόλιο που έγραψα?

  43. Ο/Η sinolo λέει:

    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΑΣ ΛΟΓΙΑ. ΕΙΜΑΙ ΣΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΣΑΣ ΓΙΑ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΑΠΟΡΙΑ ή ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΗ. ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ , ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΩΝ. ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΜΑΡΙΟΣ ΣΙΝΝΟΣ » sinolo maths»

  44. Ο/Η μυρια λέει:

    οι θέσεις για τα πανεπιστήμια είναι σίγουρο ότι θα ανακοινωθούν την παρασκευή 28/6??

    • Ο/Η sinolo λέει:

      ΦΙΛΗ ΜΥΡΙΑ ΕΙΔΕΣ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΣΗΜΕΡΑ. Η ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΘΑ ΞΕΡΟΥΜΕ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ (ΑΝ ΘΕΛΕΙ Ο ΘΕΟΣ)

      • Ο/Η Γιάννης λέει:

        Όταν πήρα τηλέφωνο στην Υπηρεσία Εξετάσεων μου είπαν ότι οι θέσεις θα ανακοινωθούν 1η Ιουλίου.

      • Ο/Η sinolo λέει:

        Η ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΑΥΤΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΗΚΕ ΠΡΙΝ ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑ ΤΕΡΨΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΟΥ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΓΙΣΤΗ. ΕΓΩ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΚΑΠΟΙΟ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ ΛΟΓΩ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΟΥΝ ΠΙΟ ΝΩΡΙΣ , ΩΣΤΕ ΝΑ ΔΟΘΕΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ , ΣΤΟΥΣ ΑΠΟΦΟΙΤΟΥΣ , ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΕΣΗ ΤΟΥΣ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΑΑΕΙ ΕΛΛΑΔΟΣ

  45. Ο/Η Καποιος λέει:

    Το θεωρειτε απιθανο να εχει γινει καποιος λαθος στην διορθωση σε ενα γραπτο καποιου μαθητη?
    (Θα ηθελα να ακουσω την γνωμη σας)

    • Ο/Η sinolo λέει:

      ΚΑΘΟΛΟΥ ΑΠΙΘΑΝΟ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΑΡΚΕΤΑ.
      ΓΙ ΑΥΤΟ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΥΟ ΔΙΟΡΘΩΤΕΣ. ΟΙ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΕΣ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΤΙΘΕΝΤΑΙ ΚΑΙ ΔΙΑΙΡΟΥΝΤΑΙ ΔΙΑ 10 , ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΕΙ Ο ΒΑΘΜΟΣ.
      Η ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΠΡΟΒΛΕΠΕΙ ΑΝΑΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ ΑΠΟ ΤΡΙΤΟ ΔΙΟΡΘΩΤΗ , ΑΝ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΔΥΟ ΠΡΩΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 10 ΜΟΝΑΔΕΣ.
      ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΥΤΗ ΒΓΑΙΝΕΙ Ο ΜΕΣΟΣ ΟΡΟΣ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΔΙΟΡΘΩΤΩΝ.
      ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΝΣΤΑΣΗΣ ΚΑΙ – ΠΑΝΤΑ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΤΩΝ ΠΑΓΚΥΠΡΙΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ – Ο ΒΑΘΜΟΣ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΤΕΛΙΚΟΣ

      • Ο/Η Καποιος λέει:

        Ναι αλλα ας υποθεσουμε οτι υπαρχει διαφορα 9 βαθμων..(παλι ειναι μεγαλη διαφορα)..πρεπει να ειναι ακριβως 10 μοναδες για να το διορθωσει τριτος διορθωτης?

      • Ο/Η sinolo λέει:

        ΦΙΛΕ Η ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΛΕΕΙ ΓΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 10 % (ΔΗΛ. 10.5) ΔΕΣ ΣΧΕΤΙΚΑ:

        9.3 Σε περίπτωση που μεταξύ των δυο συνολικών βαθμολογιών υπάρχει διαφορά μεγαλύτερη από το
        10% της μέγιστης δυνατής βαθμολογίας του μαθήματος, τότε το γραπτό δοκίμιο αναβαθμολογείται
        με την ακόλουθη διαδικασία:
        (α) Καλύπτονται οι βαθμολογίες των δύο βαθμολογητών και ο αναβαθμολογητής βαθμολογεί το
        γραπτό χωρίς να τις γνωρίζει.
        (β) Ο τελικός βαθμός του γραπτού είναι το διπλάσιο του μέσου όρου των τριών βαθμολογιών
        -των δύο βαθμολογητών και του αναβαθμολογητή-και δεν επιδέχεται αναθεώρηση.
        9.4 Επανεξέταση των γραπτών ή άλλη αναβαθμολόγηση δεν επιτρέπεται.

  46. Ο/Η Marios λέει:

    Mporw na ma8w posi diafora eixan oi dio va8mologites pou dior8wsan ton grapto mou?

  47. Ο/Η Andrh λέει:

    Pote tha anakoinwthoun oi mesoi oroi kai oi tipikes apokliseis?

    • Ο/Η sinolo λέει:

      ΚΑΛΗ ΕΡΩΤΗΣΗ ΦΙΛΗ ΑΝΤΡΗ. ΣΥΝΗΘΩΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΩΝ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΩΝ ΣΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ. ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΤΟΥΝ ΑΥΡΙΟ ΜΕΘΑΥΡΙΟ ΣΤΙΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ , ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΣΠΟΥΔΑΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ. ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΘΑ ΤΟ ΑΝΑΡΤΟΥΜΕ

  48. Ο/Η χρηστος λέει:

    εγραψα 3.95 και ηθελα 4 για να περασω..
    επερασα?

  49. Ο/Η stavris λέει:

    sigoura tha iparxi epanadiorthosi graptou… afu kathe xrono para polloi t kanoun…

  50. Ο/Η Maria λέει:

    H askisi 11 tis vilogias..krinontas apo to xarti pou mas edwsan stin arxi tou xronou sto opion anagrafotan h didaktea ylh gia thn xronia 2012-2013 afise na noithei oti den itan mesa sthn ylh. o kathigitis kai oi mathites stin taksi kriname oloi oti den itan stin ylh kai den dosame simasia. Perimenan na miristoume ta nixia mas? Episis skeutikame pws logika den tha evazan tetia askisi sto grapto kserontas oti epikratei asafia oso anafora to an einai stin ylh h oxi. Kai oxi monon evalan tetia askisi, alla thn ekanan kai 15 monades. Merikoi to theorisan kommati ths ylhs, merikoi oxi. Kanonika tha eprepe na dothoun oi pontoi se olous tous ipopsifious apo thn sigkekrimeni askisi. Pragmatika, to fetino grapto itan les kai to ekanan gia na min grapsei kanenas.

    • Ο/Η sinolo λέει:

      ΦΙΛΗ ΜΑΡΙΑ . ΑΝΕΦΕΡΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΗΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΑΣΚΗΣΗ , ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΟΥ ΣΥΝΕΛΕΞΑ ΑΠΟ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΜΟΥ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ . ΓΝΩΡΙΖΩ ΟΤΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΕ ΤΟΥΣ ΘΕΜΑΤΟΘΕΤΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ , ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ , ΤΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΗΚΕ ΤΕΛΙΚΑ.

  51. Ο/Η μυρια λέει:

    ο γενικός βαθμός των εξεταζόμενων μαθημάτων για το απολυτύριο πώς βγαίνει;; Ενοώ π.χ. όταν ο βαθμός των τελικών εξετάσεων σε ένα μάθημα είναι 17,30 τότε για να υπολογιστεί ο γενικός του μαθήματος γίνεται 17 ή παραμένει 17,30???

    • Ο/Η sinolo λέει:

      ΦΙΛΗ ΜΥΡΙΑ. ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΡΟΛΟ ΠΟΙΟΣ ΒΑΘΜΟΣ ΘΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΕΙ. ΕΠΕΙΔΗ ΟΙ ΒΑΘΜΟΙ ΑΠΟΛΥΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΚΕΡΑΙΟΙ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΣΑΒΑΘΜΗ ΚΛΙΜΑΚΑ , ΔΕΝ ΕΠΗΡΕΑΖΕΤΑΙ Ο ΤΕΛΙΚΟΣ ΒΑΘΜΟΣ.

      • Ο/Η sinolo λέει:

        Π.Χ. ΑΝ ΕΣΥ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΧΕΙΣ ΒΑΘΜΟΥΣ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ 17 ΚΑΙ 18 ΚΑΙ ΓΡΑΨΕΙΣ 17 ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ , ΒΓΑΙΝΕΙ ΒΑΘΜΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ 17.
        ΑΚΡΙΒΩΣ Ο ΙΔΙΟΣ ΒΑΘΜΟΣ ΒΓΑΙΝΕΙ ΑΝ ΣΤΗΝ ΕΞΕΤΑΣΗ ΠΗΡΕΣ 16.5 ή 17.45 ( ΠΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΣΤΡΟΓΓΥΛΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΣΕ 17)

      • Ο/Η Lenos λέει:

        Diladi gia na vgaloun geniko mathimatos to apotelesma ton pagkiprion sto sigkekrimeno mathima to strogkilopioun?

      • Ο/Η sinolo λέει:

        ΝΑΙ , ΑΛΛΑ ΟΠΩΣ ΕΞΗΓΗΣΑ ΚΑΙ ΠΙΟ ΠΡΙΝ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΡΟΛΟ ΦΙΛΕ ΛΕΝΟ

  52. Ο/Η Γιάννης λέει:

    Πότε θα μπουν οι βαθμοί με την αναγωγή?

  53. Ο/Η Παναγιωτης λέει:

    Αν περασω Ελλαδα και οχι Κυπρο..γινεται να κρατησω την θεση μου στην Ελλαδα..και του χρονου να ξανα δωσω παγκυπριες (μηπως και περασω κυπρο)? Ετσι κι αλλιως θα ειμαι στρατο..

    • Ο/Η sinolo λέει:

      ΦΙΛΕ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ. ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΣ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΤΕΙΣ ΤΗ ΘΗΤΕΙΑ ΣΟΥ , Η ΘΕΣΗ ΚΡΑΤΕΙΤΑΙ ΑΥΤΟΜΑΤΑ , ΒΑΣΗ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥ ΠΟΥ ΣΤΕΛΝΕΙ ΤΟ Υ.Π. ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.
      ΟΤΑΝ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕΙΣ ΤΗ ΘΗΤΕΙΑ ΣΟΥ , ΤΟΤΕ ΚΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΟΥ ΣΤΗ ΣΧΟΛΗ ΠΟΥ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΕΣ ΘΕΣΗ. ΠΑΓΚΥΠΡΙΕΣ ΔΙΚΑΙΟΥΣΑΙ ΝΑ ΞΑΝΑΔΩΣΕΙΣ ΟΠΟΤΕ ΘΕΛΕΙΣ , ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΟ ΝΑ ΕΠΗΡΕΑΖΕΙ ΤΗ ΘΕΣΗ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΑΑΕΙ. ΕΠΙΣΗΣ ΟΤΑΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΕΙΣ ΤΗ ΘΗΤΕΙΑ ΔΙΚΑΙΟΥΣΑΙ ΘΕΣΗ ΣΤΑ ΚΥΠΡΙΑΚΑ ΑΑΕΙ , ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΚΑΙ ΤΡΙΤΗΣ ΚΑΤΑΝΟΜΗΣ

  54. Ο/Η Melina λέει:

    Mporei na ginei epaneksetasi oxi tou graptou alla tis vathmologias tou, mipos kapoios apo tous e3etastes parelipse n prosthesi stin teliki vathmologia tous dio vathmous mias askisis pou itan sosti k telika to grapto na vathmologithike me ton meso oro diladi kata mia monada pio katw?

    • Ο/Η sinolo λέει:

      ΦΙΛΗ ΜΕΛΙΝΑ , ΛΥΠΑΜΑΙ ΑΛΛΑ ΚΑΝΕΝΟΣ ΕΙΔΟΥΣ ΕΠΑΝΕΞΕΤΑΣΗ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΑ ΓΡΑΠΤΑ , ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΕΣ . ΟΤΑΝ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΕΣ , ΕΛΕΓΧΟΝΤΑΙ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ , ΤΑ ΚΟΥΤΑΚΙΑ ΜΕ ΤΙΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΕΣ ΚΑΘΕ ΑΣΚΗΣΗΣ , ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΜΕΝΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΚΕΝΟ.

  55. Ο/Η nektar λέει:

    Ξερετε τον μεσο ορο των νεων ελληνικων?

  56. Ο/Η Marialena λέει:

    Ο συνδεσμος που εχετε δωσει για τα αποτελεσματα ειναι σωστος,ετσι; ποια ανακοινωση περιμενουν ολοι;;
    Εγω προσωπικα εχω προβληματιστει ιδιαιτερα στο θεμα των νεων οπου οταν ελεγξα τις προτεινομενες λυσεις,στα περισσοτερα συμβαδιζα με το υπουργειο και περιμενα να χασω γυρω στις 3 μοναδες(απο τις 20)…αλλα απο 17 που περιμενα πηρα 15..εχω απογοητευτει..τι μπορει να συνεβη;; ειναι πιθανον το οτι ειμαι απο τους τελευταιους-αριθμολογικα- να επαιξε ρολο στην διορθωση η ηταν αντικειμενικη;

    • Ο/Η sinolo λέει:

      ΦΙΛΗ ΜΑΡΙΑΛΕΝΑ
      1- ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΣΤΑ ΝΕΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΗ , ΚΥΡΙΩΣ ΛΟΓΩ ΤΗΣ “ΕΚΘΕΣΗΣ’. ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ ΡΟΛΟ Η ΣΕΙΡΑ ΣΟΥ , ΑΦΟΥ ΤΑ ΓΡΑΠΤΑ ΔΙΟΡΘΩΝΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΥΧΑΙΑ ΣΕΙΡΑ.
      2- ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΤΙΣ ΣΩΣΤΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ , ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ ΠΟΤΕ ΟΙ ΜΟΝΑΔΕΣ , ΚΑΘΕ ΜΕΡΟΥΣ , ΚΑΘΕ ΑΣΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΤΕ ΙΣΟΔΥΝΑΜΑ.
      3- Ο ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟΣ , ΑΠΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΟ Υ.Π.
      4- ΔΕΝ ΚΑΤΑΝΟΗΣΑ ΤΗΝ ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΟΥ »ΠΟΙΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΟΛΟΙ;». ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΕ
      ΥΓ. ΑΝ ΟΝΤΩΣ ΕΓΡΑΨΕΣ 15 ΝΕΑ , ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ. ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΡΚΕΤΑ ΚΑΛΕΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΕΣ.

      • Ο/Η Marialena λέει:

        Σας ευχαριστω παρα πολυ! Που βρισκεστε κοντα μας στη φαση αυτη και μας ενημερωνετε! Σχετικα με την ερωτηση μου,εγινε γιατι δεν μπορουσα να δω ολα τα σχολια(διαβασα μονο αυτα προτου να βγουν τα αποτελεσματα)..
        Σας ευχαριστω!
        ΥΓ το blog/site σας με εχει βοηθησει πολυ τον τελευταιο καιρο με την ολη κατασταση (συγχυση) που επικρατει! Συνεχιστε την καλη δουλεια!

      • Ο/Η sinolo λέει:

        ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΦΙΛΗ ΜΑΡΙΑΛΕΝΑ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ

  57. Ο/Η Ανώνυμος λέει:

    ΄
    Στο απολυτήριο θα φαίνεται ο βαθμός των εξεταζόμενων μαθημάτων στις παγκύπριες εξετάσεις ή θα δίνεται και ξεχωριστό ενδεικτικό που θα φαίνονται όλοι οι βαθμοί των τετραμήνων και οι βαθμοί στις παγκύπριες εξετάσεις. Ευχαριστώ, Πάμπος

    • Ο/Η sinolo λέει:

      ΣΤΟ ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΟ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΜΟΝΟ Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΒΑΘΜΟΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΜΑΘΗΜΑ. Ο ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΣΟΥ ΕΧΕΙ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΒΑΘΜΟΥΣ ΤΩΝ ΤΕΤΡΑΜΗΝΩΝ ΚΑΙ ΑΝ ΘΕΛΕΙ , ΣΕ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ.

  58. Ο/Η Μαρίνα λέει:

    Pote vgenou ta apotelesmata gia ta panepistimia k apo pou?

    • Ο/Η sinolo λέει:

      ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 28/6 ή ΔΕΥΤΕΡΑ 1/7 (ΠΑΙΖΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ 29/6).
      ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ Υ.Π. , ΑΛΛΑ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΤΑ ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΠΛΟΚ ΜΑΣ.

  59. Ο/Η Melina λέει:

    Posi anagogi perimenete gia tin phisiki???Gnorizoume ena peripou to meso oro?

    • Ο/Η sinolo λέει:

      Η ΑΝΑΓΩΓΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΑΦΟΡΑ ΤΗ ΦΥΣΙΚΗ , ΑΛΛΑ ΟΛΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΔΩΣΕΣ , ΦΙΛΗ ΜΕΛΙΝΑ. ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΣΟ ΟΡΟ ΤΗΣ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΠΟΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ. ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΚΙΝΗΘΕΙ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ 10

      • Ο/Η Μαρίνα λέει:

        Dil kapios pou o genikos tou ine 13 me anagogi posa tha pai?? K ine k apo texniki sxoli?

      • Ο/Η sinolo λέει:

        ΕΞΑΡΤΑΤΕ ΑΠΟ ΠΟΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΔΩΣΕ , ΚΑΙ ΤΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ – ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ . ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΠΡΟΒΛΕΥΘΕΙ

  60. Ο/Η αλέξης λέει:

    Υπάρχει κάποια ιστοσελίδα στην οποία μπορώ να βρώ τον αριθμό των θέσεων που προσφέρει το Π.Κ ;

    • Ο/Η sinolo λέει:

      ΦΙΛΕ ΕΧΩ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΟΤΙ ΔΕΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΗΚΑΝ ΑΚΟΜΗ

      • Ο/Η αλέξης λέει:

        Και κάτι ακόμα… βγάζω 17.4 μέσο όρο χωρίς αναγωγή. Έχω καμία ελπίδα για ιατρική στην Ελλάδα (σε όποιπδιποτε πανεπιστήμιο) ή έστω βιολογία;

      • Ο/Η sinolo λέει:

        ΤΟ ΑΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΦΙΛΕ ΑΛΕΞΗ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΣΟΙ ΔΗΛΩΣΑΝ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΣΧΟΛΕΣ ΜΕ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΠΟΣΟΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΘΑ ΣΕ “ΞΕΠΕΡΑΣΟΥΝ” ΣΕ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ. ΕΣΥ ΝΑ ΕΛΠΙΖΕΙΣ ΣΥΓΚΡΑΤΗΜΕΝΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΣ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ..ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΟΣ ΕΠΕΙΔΗ “ΑΠΕΤΥΧΕ” ΣΤΙΣ ΠΑΓΚΥΠΡΙΕΣ. ΑΝ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΣΟ ΟΡΟ ΠΟΥ ΒΓΑΖΕΙΣ ΜΑΛΛΟΝ ΣΟΥ ΑΞΙΖΕΙ ΕΝΑ ΜΠΡΑΒΟ. ΜΠΡΑΒΟ ΛΟΙΠΟΝ ΦΙΛΕ ΑΛΕΞΗ

      • Ο/Η αλέξης λέει:

        *επίσης έχω κοιτάξει και τις 9 χιλιάδες υποψήφιους που έχουν τα ίδια ή παρόμοια μαθήματα με εμένα και βρίσκω γύρω στους 80 με μεγαλύτερο μέσο όρο. Να πάψω να ελπίζω;

      • Ο/Η sinolo λέει:

        ΦΙΛΕ ΑΛΕΞΗ ΚΟΙΤΑ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΣΟΥ ΣΧΟΛΙΟ

      • Ο/Η αλέξης λέει:

        Σας ευχαριστώ πάρα πολύ. :)

      • Ο/Η sinolo λέει:

        ΠΑΡΑΚΑΛΩ

  61. Ο/Η Theophilos λέει:

    Μηπως γνωρίζει κάποιος/α ποσο ΠΕΡΙΠΟΥ θα ειναι η αναγωγη για φέτος?

    • Ο/Η sinolo λέει:

      ΔΥΣΚΟΛΟ ΦΙΛΕ ΘΕΟΦΙΛΕ ΝΑ ΠΡΟΒΛΕΦΘΕΙ

      • Ο/Η Theophilos λέει:

        κυμαινεται μεταξυ 3-4 μονάδες αν δεν κάνω λάθος έτσι?

      • Ο/Η sinolo λέει:

        ΚΑΤ ΑΚΡΙΒΕΙΑΝ ΕΙΝΑΙ 7 ΜΟΝΑΔΕΣ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΓΡΑΨΟΥΝ ΚΑΤΩ ΑΠΟ 8 ΚΑΤΑ ΜΕΣΟ ΟΡΟ , 3 ΩΣ 4 ΟΣΟΙ ΕΙΝΑΙ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ 10 , 1 ΩΣ 3 ΟΣΟΙ ΠΛΗΣΙΑΖΟΥΝ ΤΟ 15 ΚΑΙ Ο ΩΣ 2 ΑΠΟ ΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ. ΠΑΝΤΑ ΑΝΑΛΟΓΑ ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ ΟΡΩΝ ΚΑΙ ΑΠΟΚΛΙΣΕΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΕΞΕΤΑΣΤΗΚΕΣ , ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΙΠΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΙΚΩΝ ΣΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ. ΒΛΕΠΕΙΣ Η ΑΝΑΓΩΓΗ “ΣΥΓΚΡΙΝΕΙ” ΟΛΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ , ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΙΜΟΔΟΤΗΣΕΙ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΟΥ ΕΔΩΣΑΝ “ΔΥΣΚΟΛΑ” ΜΑΘΗΜΑΤΑ( ΔΗΛ. ΜΕ ΧΑΜΗΛΟ ΜΕΣΟ ΟΡΟ)

      • Ο/Η Ανώνυμος λέει:

        Δηλαδή εγώ που συγκένωρωσα 14,47 ειναι απίθανο να γίνει με την αναγωγή 18,3? (τα μαθήματα που έδωσα.Φυσική-Μαθηματικά κατευ.-αρχιτεκτονικο σχέδιο) αν ξέρετε απο τα τόσα χρόνια ως καθηγητής)

      • Ο/Η sinolo λέει:

        ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΘΑ ΚΥΜΑΝΘΕΙ – ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ ΧΡΟΝΙΕΣ – ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ 17.

      • Ο/Η Theophilos λέει:

        Ειναι δηλαδή απίθανο το 14,4 να γίνει 18,3-18,4 αν εχω πάρει τα μαθήματα (φυσική-Μαθηματικά κατευ.-αρχιτεκτονικό σχέδιο) αν μπορειτε να μου απαντήσετε αφου ειστε καλός γνώστης στα θέματα αυτ’α εδώ και χρόνια απο ότι καταλαβά.

      • Ο/Η sinolo λέει:

        ΦΙΛΕ ΘΕΟΦΙΛΕ ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΠΛΗΣΙΑΣΕΙΣ ΤΟ 17

      • Ο/Η Theophilos λέει:

        ειμαι αρκετα μακρια τοτε….πάει χαμένος ο κόπος τόσα χρόνια στα σχολείο.

      • Ο/Η sinolo λέει:

        ΑΝ ΜΙΛΑΣ ΓΙΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΑ ΑΑΕΙ , ΑΥΤΟ ΘΑ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΑΝ ΒΓΟΥΝ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ , ΚΑΘΩΣ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ – ΠΛΗΝ ΕΛΑΧΙΣΤΩΝ ΕΞΑΙΡΕΣΕΩΝ – ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΟΙ ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΕΣ.
        ΥΠΟΜΟΝΗ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙ ΠΙΣΤΗ.

      • Ο/Η Theophilos λέει:

        ελπιζω….ευχαριστώ πάρα πολύ για τον χρόνο σας!

      • Ο/Η sinolo λέει:

        ΑΥΤΟ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ. Η ΖΩΗ ΣΟΥ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΙ ΘΕΣΗ ΘΑ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΕΙΣ ΣΤΙΣ ΠΑΓΚΥΠΡΙΕΣ. ΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΟΙΚΤΟΙ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΜΕΝΟΣ , ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙΣ ΝΑ ΕΠΙΤΥΧΕΙΣ ΣΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΘΕΛΕΙΣ

  62. Ο/Η Antreas-apol λέει:

    Αν γράψει κάποιος μαθητής 3 ή 4 θα πάρει περισσότερη αναγωγή απ´αυτό που θα γράψει 8 ή 9; Δεν είναι αδικία αυτό;

    • Ο/Η sinolo λέει:

      ΦΙΛΕ ΑΝΤΡΕΑ , Η ΑΝΑΓΩΓΗ ΕΧΕΙ ΕΛΑΧΙΣΤΗ ΤΙΜΗ 8 (ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΥΝ ΚΑΤΑ Μ.Ο. 1). ΤΟ ΣΙΓΟΥΡΟ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ ΤΗ ΣΕΙΡΑ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΠΟΥ ΕΔΩΣΑΝ ΤΑ ΙΔΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ , ΟΣΟ ΚΙΑΝ ΟΙ “ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΙ” ΠΛΗΣΙΑΖΟΥΝ ΤΟΥΣ “ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ’.

  63. Ο/Η Chris λέει:

    eixa akousi oti 8a vgenan simera ta apotelesmata me anagogi dn isxii ?

  64. Ο/Η Stelios95 λέει:

    Γνωρίζετε μήπως από κάπου όπου μπορούμε να δούμε τος περσινές βάσεις πρόσβασεις των Κυπρίων στα πανεπιστήμια Ελλάδας; ευχαριστώ εκ των προτέρων.

  65. Ο/Η Chris λέει:

    aporia: px ena pedi vgali geniko 19 xoris anagogi..perni oles tis 8esis pou dilose stin sira protereotitas ke epilegi opia 8eli ? genika i aporia m einai ti simveni peripou stis katanomes !!

    • Ο/Η sinolo λέει:

      ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΤΑΤΑΣΕΙ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΟ ΒΑΘΜΟ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ ΚΑΙ ΑΡΧΙΖΟΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟ , ΔΙΝΕΙ ΤΗ ΘΕΣΗ ΠΟΥ ΔΗΛΩΣΕ ΠΡΩΤΗ – ΠΡΩΤΗ , ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΘΕΣΙΜΗ , ΟΠΟΤΕ ΠΑΕΙ ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΗ ΕΠΙΛΟΓΗ Κ.Ο.Κ. ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΝΕΙ ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΘΕΣΗ (ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΕΣΥ ΕΙΧΕΣ ΠΙΟ ΨΗΛΑ). ΣΤΗΝ Β ΚΑΙ Γ ΚΑΤΑΝΟΜΗ , ΑΝΕΒΑΙΝΕΙΣ ΣΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΙΣ , ΑΛΛΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΠΑΣ ΠΙΟ ΚΑΤΩ – ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΤΟ ΕΠΙΘΥΜΕΙΣ

  66. Ο/Η Ανώνυμος λέει:

    poso geniko thelo gia na mpo stis stratiotikes sxoles ypaxiomatikon? apo texniki

  67. Ο/Η CHRISTOS30 λέει:

    poso geniko xriazume gia na exo prosvasi se stratiotikes sxoles ipaxiomatikon…edwsa apo texniki kai an dinonte 3exwristes thesis gia tin texniki

    • Ο/Η sinolo λέει:

      ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΔΕΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΗΚΑΝ ,ΓΙ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΡΟΓΝΩΣΤΙΚΑ. ΠΕΡΣΙ ΔΟΘΗΚΑΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΑΠΟ ΟΤΙ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΗΚΕ ΑΡΧΙΚΑ. ΓΙΑ ΤΙΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ , ΝΑΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΔΙΝΟΝΤΑΙ ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΕΣ ΘΕΣΕΙΣ (10% ΑΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΚΑΛΑ) ΑΛΛΑ ΥΠΟ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΣΤΟ ΒΑΘΜΟ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ. ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΟΜΩΣ ΠΟΙΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΩΝ ΕΜΠΙΠΤΟΥΝ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ. ΠΑΝΤΩΣ ΟΧΙ ΟΛΑ.

      • Ο/Η CHRISTOS30 λέει:

        exo vgali geniko 12.83 gt den ta piga kala sta nea elinika….piga poli kala sta mathimatika 2 praktiko egra4a 17.70 kai texnologia oikiakon siskeuon 16.90 me tin anagwgi auton to 2 mathimaton mporw n perasw me to 12.83 ???

      • Ο/Η sinolo λέει:

        ΒΕΒΑΙΩΣ ΦΙΛΕ ΧΡΙΣΤΟ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ . ΚΑΙ ΟΙ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΕΣ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΕΣ . ΜΑΛΛΟΝ ΓΙΑ ΤΕΙ ΕΛΛΑΔΟΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΣΑΙ. ΑΝ ΝΑΙ ΤΟΤΕ ΣΙΓΟΥΡΑ ΠΕΡΝΑΣ.

      • Ο/Η Ανώνυμος λέει:

        edwsa apo texniki sxoli mporis se parakalo na m eksigisis to 10% ton thesewn p mas dinoun?dld ti simeni?

      • Ο/Η sinolo λέει:

        ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΣΧΟΛΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΕΧΝΙΚΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ, ΔΙΝΟΝΤΑΙ ΤΟ 10% ΤΩΝ ΘΕΣΕΩΝ ΣΕ ΑΠΟΦΟΙΤΟΥΣ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΣΧΟΛΩΝ (ΣΤΙΣ 10 ΘΕΣΕΙΣ , 1 ΠΑΕΙ ΣΕ ΑΠΟΦΟΙΤΟ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ). ΣΥΝΗΘΩΣ ΑΥΤΑ ΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΤΕΠΑΚ , ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ , ΤΕΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΤΜΗΜΑΤΑ. ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΑΚΡΙΒΩΣ ΠΟΙΕΣ ΣΧΟΛΕΣ , ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΜΑΘΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΣΟΥ (ΜΕΧΡΙ ΤΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.

  68. Ο/Η CHRISTOS30 λέει:

    akoustike akoma oti osi egra4an kato apo ti vasi tha to 4ilosoun gia n piasume vasi?

    • Ο/Η sinolo λέει:

      ΦΙΛΕ ΧΡΙΣΤΟ , ΠΟΤΕ ΣΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΑΚΟΥΣ ΤΙ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ . Η ΑΝΑΓΩΓΗ ΕΧΕΙ ΕΥΡΟΣ ΑΠΟ 8 ΩΣ 20 ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΒΑΘΜΟ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΗ ΒΑΣΗ. ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΥΤΟΜΑΤΑ , ΑΠΟ ΤΟ 2006.

  69. Ο/Η CHRISTOS30 λέει:

    gia sxoli ipaxiomatikon….ee den ime mathitis apla xanaedwsa twra teliosa ke to strato voitha se kati auto oti exo 8 tis 100 perissoteres pithanotites prosli4is?

    • Ο/Η sinolo λέει:

      ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΡΟΛΟ ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΜΑΘΗΤΗΣ ή ΟΧΙ. ΦΤΑΝΕΙ ΝΑ “ΞΕΠΕΡΑΣΕΙΣ” ΤΟΥΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΠΟΥ ΔΗΛΩΣΑΝ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΜΕ ΣΕΝΑ . ΓΙΑ ΤΟ 8% ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΠΙΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΣ ΦΙΛΕ ΧΡΙΣΤΟ;

  70. Ο/Η andreas λέει:

    signwmi pws ipologizete o vathmos apolytiriou me ts pagkypries?

    • Ο/Η sinolo λέει:

      ΓΙΑ ΤΑ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΡΟΣΤΙΘΕΝΤΑΙ ΤΑ ΤΕΤΡΑΜΗΝΑ ΜΕ ΤΟ ΒΑΘΜΟ ΤΗΣ ΕΞΕΤΑΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΙΡΟΥΝΤΑΙ ΔΙΑ 3
      ΓΙΑ ΤΑ ΜΗ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΑ , ΤΑ ΔΥΟ ΤΕΤΡΑΜΗΝΑ ΔΙΑ 2

      • Ο/Η Ανώνυμος λέει:

        Afu einai 70% ta tetramina k 30% i pagkypries

      • Ο/Η sinolo λέει:

        ΦΙΛΕ/Η ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΣ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ . ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΠΙΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΣ,ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΣΑΙ; ΠΑΝΤΩΣ ΠΟΥΘΕΝΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΕΤΟΙΑ ΠΟΣΟΣΤΩΣΗ. ΓΙΑ ΤΟΝ ΓΕΝΙΚΟ ΚΑΘΕ ΤΡΙΜΗΝΟ ΜΕΤΡΑ 33.33% , ΟΣΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ.

  71. Ο/Η Ανώνυμος λέει:

    ΕΧΩ ΒΓΑΛΕΙ ΓΕΝΙΚΟ ΒΑΘΜΟ 17 ΜΕ ΝΕΑ, ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ, ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ, ΦΥΣΙΚΗ. ΠΟΣΟ ΠΕΡΙΠΟΥ ΘΑ ΠΑΕΙ Ο ΒΑΘΜΟΣ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ?

    • Ο/Η sinolo λέει:

      ΜΕ ΤΑ ΠΕΡΣΙΝΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ , ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ 19 ΜΑΛΛΟΝ . Η ΠΡΟΒΛΕΨΗ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΗ , ΑΦΟΥ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΣΟΥΜΕ ΤΑ ΦΕΤΙΝΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ. ΠΑΝΤΩΣ ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ. ΓΕΝΙΚΑ ΣΤΙΣ ΠΑΓΚΥΠΡΙΕΣ ΙΣΧΥΕΙ ΟΤΙ ΟΠΟΙΟΣ ΞΕΠΕΡΝΑ ΤΟ 15 , ΔΙΕΚΔΙΚΕΙ ΘΕΣΗ ΣΤΗ ΠΡΩΤΗ ΤΟΥ ΠΡΟΤΙΜΗΣΗ (ΜΕ ΕΞΑΙΡΕΣΗ ΤΗΝ ΙΑΤΡΙΚΗ)

  72. Ο/Η Ανώνυμος λέει:

    eime apo texniki k endiaferome gia tepak opou xriazete 19 gia na perasis…exw pari ellinika 6.85 mathimatika 14.50 k sta alla dio 14.50. o genikos vgeni 13.61. me tn anagogi k to oti eime apo texniki mporo na ftasw sto 19 etsi oste na peraso?

    • Ο/Η sinolo λέει:

      ΓΙΑ ΤΟ ΤΕΠΑΚ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΣΑΙ 19 ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ. ΓΙΑ ΤΟ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΑΠΟ ΤΕΧΝΙΚΗ , ΔΙΕΚΔΙΚΕΙΣ ΤΟ 10% ΤΩΝ ΘΕΣΕΩΝ ΠΟΥ ΔΙΝΟΝΤΑΙ ΩΣ ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΕΣ ΓΙΑ ΕΣΑΣ , ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ ΝΑ ΞΕΠΕΡΑΣΕΙΣ ΤΟ 70% ΤΗΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥ ΕΙΣΕΡΧΟΜΕΝΟΥ ΣΤΗΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΣΧΟΛΗ.

      • Ο/Η Ανώνυμος λέει:

        tI Va8mos ine to 70%? dil exw pi8anotita me geniko 13.61?

      • Ο/Η sinolo λέει:

        ΦΙΛΕ/Η ΣΟΥ ΕΧΩ ΚΑΛΑ ΝΕΑ. ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΕ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΣΟΥ ΜΕ 1.429 (ΠΟΥ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΙ ΣΤΟ 70%). ΤΟΤΕ ΘΑ ΔΕΙΣ ΠΟΙΟ ΒΑΘΜΟ ΣΟΥ ΒΓΑΖΕΙ.
        ΚΑΙ ΤΑ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΚΑΛΑ ΝΕΑ. Ο ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΤΗΣ ΑΥΤΟΣ ΙΣΧΥΕΙ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΩΝ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΣΧΟΛΩΝ – ΑΡΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ “ΞΕΠΕΡΑΣΕΙΣ” ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΝ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΘΕΣΗ – ΚΑΙ ΙΣΧΥΕΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΕΣ ΘΕΣΕΙΣ

      • Ο/Η Ανώνυμος λέει:

        euxaristw para poli…me voi8isate emena k arketous gia polla 8emata:)
        me ton pollaplasiasmo vgeni 19.44 k an isxi k vgi exw arketes pi8anotites na perasw:)
        ante dio meres minane na ma8oume

      • Ο/Η sinolo λέει:

        ΠΑΡΑΚΑΛΩ. ΤΟ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΟΤΙ ΘΑ ΧΑΡΕΙΣ. ΝΑ ΘΥΜΑΣΑΙ ΟΤΙ ΤΟ 19.44 ΙΣΧΥΕΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΕΣ ΘΕΣΕΙΣ – ΟΠΟΥ ΔΙΝΟΝΤΑΙ.
        ΓΙΑ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ Η “ΕΠΙΣΗΜΗ” ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΔΕΥΤΕΡΑ 1/6. ΚΑΛΟΥ ΚΑΚΟΥ ΔΟΚΙΜΑΖΕΤΕ ΚΑΙ ΠΙΟ ΝΩΡΙΣ

  73. Ο/Η markella00 λέει:

    egw exw parei geniko xoris anagwgi stis exetaseis 15,5 sta akoloutha mathimata: nea ellinika, agglika, istoria ke mathimatika k.k. poso tha vgei pistevete me anagwgi?pernaw psixologia sto panepistimio kipru?

  74. Ο/Η christina λέει:

    Xeretai!evgala 17 me nea biologia mathimatika kai fusikh! Yparxoun pithanotites na perasw iatrikh ellada? Euxaristw!

    • Ο/Η sinolo λέει:

      ΦΙΛΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΕΙΣΑΙ ΣΤΟ ΟΡΙΟ ΜΑΛΛΟΝ.ΠΑΝΤΩΣ ΜΠΡΑΒΟ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΣΟ ΟΡΟ. ΟΠΛΙΣΟΥ ΜΕ ΥΠΟΜΟΝΗ – ΟΠΩΣ ΟΛΟΙ ΜΑΣ , ΑΛΛΩΣΤΕ – ΚΑΙ ΕΥΧΟΜΑΙ ΟΛΑ ΝΑ ΠΑΝ ΚΑΛΑ

    • Ο/Η nikos λέει:

      Ime apo texniki sxoli k evgala geniko xoris anagogi 13.316 epi 1.429(70%) vgeni 19.03!exw vali panepistimio kiprou tha peraso?

      • Ο/Η sinolo λέει:

        ΦΙΛΕ ΝΙΚΟ Ο ΒΑΘΜΟΣ ΑΥΤΟΣ ΙΣΧΥΕΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΜΟΝΟ (ΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΔΙΝΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟΦΟΙΤΟΥΣ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΣΧΟΛΩΝ – ΚΟΙΤΑ ΟΔΗΓΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ Α ΣΕΛ 50 – 51 – ΟΧΙ ΓΙΑ ΟΛΕΣ. ΓΙΑ ΤΙΣ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ ΘΕΣΕΙΣ , Ο ΒΑΘΜΟΣ ΣΟΥ ΘΑ ΜΕΤΡΗΣΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ (13.3). ΒΕΒΑΙΩΣ ΚΑΙ ΕΧΕΙΣ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ.

  75. Ο/Η nikos λέει:

    mixanikos ipologiston vriskete se aftes p dinonte?

  76. Ο/Η CHRISTOS30 λέει:

    me tin anagogi ton dio mathimaton tis texnologia oikiakon siskeuon kai mathimatikon 2 praktiko apo to 12.83 mexri p mporo n anevo?

  77. Ο/Η andreas λέει:

    nomiza pws o vatmos tou tetraminou o mesos oros diladi itn 70% kai o telikos vathmos 30%
    sigxistika..apla ine /3?

    • Ο/Η andreas λέει:

      ara ginete dia 3 mono …ok ara i grammatia auto kani gia n vgali ton teliko vathmo

      • Ο/Η sinolo λέει:

        ΦΙΛΕ ΑΝΤΡΕΑ ΝΑΙ. ΔΕΝ ΗΣΟΥΝ ΜΑΚΡΙΑ . ΤΑ ΤΕΤΡΑΜΗΝΑ ΜΕΤΡΟΥΝ 66.66% ΚΑΙ ΟΙ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ 33.33%. ΒΑΣΙΚΑ ΟΙ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΣ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ. ΑΠΛΑ ΠΕΡΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΒΑΘΜΟΥΣ ΣΑΣ ΣΤΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ , ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΒΓΑΖΕΙ ΤΟΥΣ ΜΕΣΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΓΕΝΙΚΟ ΒΑΘΜΟ.

  78. Ο/Η CHRISTOS30 λέει:

    mexri pou mpori n ftasi peripou giati xriazome 4ilo vaho gia ipaxiomatikon kai ime kapos axwmenos en tha perasw

    • Ο/Η sinolo λέει:

      ΦΙΛΕ ΧΡΙΣΤΟ , ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΙ ΜΕ ΑΚΡΙΒΕΙΑ Η ΑΝΑΓΩΓΗ. ΟΙ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΜΕ , ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΛΑΘΟΣ. ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΣΟΥ ΠΟΥ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΔΩΣΕΣ , ΤΑ ΔΙΝΟΥΝ ΛΙΓΟΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΒΓΟΥΝ ΑΣΦΑΛΗ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ.ΚΑΝΕ ΥΠΟΜΟΝΗ ΜΕΧΡΙ ΑΥΡΙΟ , ΤΟ ΠΟΛΥ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ ΘΑ ΞΕΡΟΥΜΕ. ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΣΑΙ ΨΗΛΟ ΒΑΘΜΟ , ΑΛΛΑ ΝΑ »ΞΕΠΕΡΑΣΕΙΣ» ΤΟΥΣ ΣΥΝΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΣΟΥ.

  79. Ο/Η Varnavas λέει:

    Pote 8a vgoun ta apotelesmata metin anagwgi kai pou perasamen?

  80. Ο/Η Ανώνυμος λέει:

    xeretai! me nea , viologia, ximeia k mathimatika evgala geniko 12.9.. me anagwgi poso mporei na paei peripou?

  81. Ο/Η Ανώνυμος λέει:

    kalispera, o mesos oros twn vathmologiwn mou itan 15.26 exontas fisiki, mathimatika, arxitektoniko kai n.ellinika. Mporw na elpizw mia thesi stous mixanikous tou panepistimiou kiprou?

    • Ο/Η sinolo λέει:

      ΒΕΒΑΙΩΣ ΝΑ ΕΛΠΙΖΕΙΣ. ΕΙΔΙΚΑ ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΚΟΡΙΤΣΙ , ΜΕ ΤΙΣ ΤΡΕΙΣ ΚΑΤΑΝΟΜΕΣ. ΑΝ ΕΝΝΟΕΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

      • Ο/Η Ανώνυμος λέει:

        sas efxeristw poli gia to xrono sas, entometaksi i anagogi peripou pos tha diamorfwsei to vathmo mou?

      • Ο/Η sinolo λέει:

        ΠΑΝΤΑ ΠΡΟΣ ΤΑ ΠΑΝΩ. ΤΟ ΠΟΣΟ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ
        1. ΠΟΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΞΕΤΑΣΤΗΚΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΕΣ ΣΟΥ
        2. ΠΩΣ ΤΑ ΠΗΓΑΝ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΑΥΤΑ
        3. ΠΩΣ ΚΙΝΗΘΗΚΑΝ ΟΙ ΜΕΣΟΙ ΟΡΟΙ ΣΤΑ ΑΛΛΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ , ΟΙ ΑΠΟΚΛΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ.
        ΣΚΟΠΟΣ ΤΗΣ ΑΝΑΓΩΓΗΣ ΕΙΝΑΙ
        1. ΟΙ ΒΑΘΜΟΙ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ ΝΑ ΚΥΜΑΙΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟ 8 ΩΣ 20
        2. ΝΑ “ΨΗΛΩΣΕΙ” ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ , ΜΕ ΧΑΜΗΛΟΥΣ ΜΕΣΟΥΣ ΟΡΟΥΣ , ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ »ΑΔΙΚΗΘΟΥΝ» , ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΟΥ ΕΔΩΣΑΝ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΑΥΤΑ.

      • Ο/Η Ανώνυμος λέει:

        14.70 n ellinika 18.40 arxitektoniko 13.75 mathimatika kai 14.20 fisiki ti na perimenw?

      • Ο/Η sinolo λέει:

        ΜΕ ΤΟ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΜΟΥ ΒΑΖΕΙΣ ΔΥΣΚΟΛΑ. ΕΙΝΑΙ ΜΑΘΗΜΑ ΤΟΥ ΥΨΟΥΣ ή ΤΟΥ ΒΑΘΟΥΣ. ΕΥΤΥΧΩΣ ΕΙΣΑΙ ΣΤΟ ΥΨΟΣ ΕΣΥ. ΑΝ ΗΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟ ΑΛΛΟ ΜΑΘΗΜΑ ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΓΥΡΩ ΣΤΟ 17.5.

    • Ο/Η Ανώνυμος λέει:

      sas efxaristw para poli gia to xrono pou mou diathesate. Tis meres tis diskoles aftes eiste o monos apo ton opoio oi mathites mpwroun na katapiastoun, kai signomi an tixon eimoun fortiki

  82. Ο/Η Margarita λέει:

    Αν κάποιος περάσει στο πανεπιστήμιο κύπρου ιατρική μπορεί να κάνει εγγραφή και για τα πανεπιστήμια της ιατρικής στην ελλάδα? Όμως δεν θα ήταν αυτό αδικία, αφού με τις ψηλότερες βαθμολογίες που έχουν θα παρουν και τις ελληνικές θέσεις, για τις οποίες δεν γίνεται δεύτερη κατανομή!?
    Επίσης η απορία μου είναι για το πρόγραμμα σπουδών του πανεπιστημίου κύπρου της ιατρικής. Δεν υπάρχει οποιαδήποτε ανάλυση μαθημάτων, περιεχομένου και γενικά το πρόγραμμα σπουδών ανα εξάμηνο, έστω του πρώτου χρόνου. Αυτό φανερώνει πως η σχολή είναι ανοργάνωτη και καθόλου έτοιμη να υποδεχθεί μαθητές. Θα ήταν καλύτερη επιλογή τα ελληνικά πανεπιστήμια για ιατρική??

    • Ο/Η sinolo λέει:

      ΦΙΛΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ , ΑΝ ΦΥΓΕΙΣ ΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΙΚΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ , ΗΔΗ ΑΠΑΝΤΗΣΕΣ ΣΤΑ ΔΥΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ. ΓΙΑ ΤΑ ΔΥΟ ΠΡΩΤΑ ΤΩΡΑ.
      ΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΥΠΡΟΥ ΖΗΤΑ ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΕΣΑ ΙΟΥΛΙΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΥΠΟΓΡΑΦΟΥΝ ΔΗΛΩΣΗ , ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΛΛΗ ΕΓΓΡΑΦΗ. ΕΝΝΟΕΙΤΕ ΟΤΙ ΑΡΚΕΤΟΙ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΑΙΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΣ. ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΕΙ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΕΛΗ ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΓΡΑΦΤΕΙ , ΓΡΑΦΤΗΚΕ. ΑΝ ΟΙ ΕΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΥΠΡΟΥ – ΤΕΠΑΚ , ΓΙΝΟΝΤΑΝ ΠΡΙΝ ΤΙΣ ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΟΙ ΕΓΓΡΑΦΕΝΤΕΣ ΑΠΟΚΛΕΙΟΝΤΑΝ ΑΠΟ ΤΑ ΑΑΕΙ ΕΛΛΑΔΟΣ , ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΔΙΚΑΙΟΤΕΡΟ , ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΤΑΠΕΙΝΗ ΜΟΥ ΑΠΟΨΗ.

      • Ο/Η Margarita λέει:

        Η αίτηση για τα ελληνικά πανεπιστήμια πότε γίνεται δηλαδή? Μετά ή πριν από την εγγραφή στο πανεπιστήμιο κύπρου?

      • Ο/Η sinolo λέει:

        ΠΡΙΝ ΦΙΛΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ. ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΔΕΚΑΠΕΝΘΗΜΕΡΟ ΤΟΥ ΙΟΥΛΙΟΥ , ΕΝΩ ΟΙ ΕΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΥΠΡΟΥ – ΤΕΠΑΚ 4 ΜΕ 8 ΙΟΥΛΙΟΥ (ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΘΕΡΜΑ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΤΗ ΦΙΛΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ)

      • Ο/Η Margarita λέει:

        Απο μια ιστοσελίδα του π.κ. που βρήκα λέει ότι: Όσοι εξασφαλίσουν
        θέση μέσω των Παγκύπριων Εξετάσεων, θα πρέπει να καταθέσουν
        το έντυπο εγγραφής τους από την Πέμπτη 4 Ιουλίου 2013 μέχρι και τη Δευτέρα 8 Ιουλίου 2013.
        ( http://www.ucy.ac.cy/data/acafsw/Announcements/INFO_STUDENTS_201314_V3.pdf )

      • Ο/Η sinolo λέει:

        ΣΩΣΤΗ ΦΙΛΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ. ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΑ ΑΝΕΦΕΡΑ ΤΙΣ ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΓΙΑ ΤΗ Β ΚΑΤΑΝΟΜΗ. ΤΟ ΔΙΟΡΘΩΝΩ. ΠΕΡΣΙ ΟΙ ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΕΓΙΝΑΝ 4 ΜΕ 6 ΙΟΥΛΙΟΥ , ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΑΝΕΚΟΨΑΝ ΤΟ ΚΥΜΑ ΤΩΝ ΔΙΠΛΟΘΕΣΙΤΩΝ. ΑΣ ΕΛΠΙΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΦΕΤΟΣ ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΤΟ ΚΑΚΟ. Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΥΠΡΟΥ ΤΟ ΠΑΛΕΥΕΙ

      • Ο/Η Margarita λέει:

        Είναι πραγματικά κρίμα γι’αυτούς που χάνουν τις θέσεις! Μίπως γνωρίζεται από που μπορώ να βρω πληροφορίες για τις αντίστιχες αιτήσεις στα ελληνικά πανεπιστήμια όπως αυτό του π.κ.?

      • Ο/Η sinolo λέει:

        ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΕΛΛΑΔΟΣ. ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ http://www.minedu.gov.gr/

  83. Ο/Η Margarita λέει:

    Ευχαριστώ πολύ! Και για το χρόνο σας :-)

  84. Ο/Η Νικολέτα λέει:

    Καλησπέρα, εβγαλα γενικο 15.3 και ενδιαφερομαι να μαθω εαν με την αναγωγη μπορει να φτασει το 19.1, διοτι συμφωνα με την περσινη αναγωγη αυτο ηταν δυνατον. Εδωσα νεα ,βιολογια, φυσικη και μαθηματικα, επισης ξερετε κατα ποσον η αναγωγη θα μειωθει σε σχεση με περσι?ευχαριστω εκ των προτερων.

    • Ο/Η sinolo λέει:

      ΦΙΛΗ ΝΙΚΟΛΕΤΤΑ ΝΑΙ , Η ΑΝΑΓΩΓΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙ ΜΕΧΡΙ ΤΟ 19.1 , ΑΛΛΑ ΝΑ ΘΥΜΑΣΑΙ ΟΤΙ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΓΕΝΙΚΟ , ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΑΝΑΓΩΓΗ , ΑΦΟΥ ΣΕ ΑΥΤΗ ΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΥΠΟΨΗ ΟΙ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΕΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΧΩΡΙΣΤΑ. ΑΡΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΘΕΜΑ ΑΥΞΗΣΗΣ ή ΜΕΙΩΣΗΣ ΤΗΣ ΑΝΑΓΩΓΗΣ. Η ΑΝΑΓΩΓΗ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ “ΕΞΟΜΑΛΥΝΕΙ” ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ.

  85. Ο/Η christiana λέει:

    an kapios vriskete ektos kyprou tis imerominies pou ginonte oi eggrafes sto panepistimio kyprou enw exei perasei.. tote ti ginete?

  86. Ο/Η Marianna λέει:

    Telika p0te vgenun ta ap0telesmata, shmera h tn deftera??

  87. Ο/Η konnari elyana λέει:

    Kalimera sas. Exw eksetasti se istoria , nea ellinika,arxea,mathimatika kai o genikos vathmos mou anerxete sto 17.55. Pisteuw pws exw eksasfalisi thesi stin nomiki kyprou me mia ereuna pou exw kani stis upolipes vathmologies gia ton sigkekrimeno klado. Esis ti nomizete….ime se kalo dromo??

  88. Ο/Η Ανώνυμος λέει:

    anwnymos
    me geniko 17,8 sta nea ellinika,mathimatika,fysiki k ximeia poso peripou tha paei o vathmos prosvasis m?

  89. Ο/Η nektar λέει:

    kalimera yparxei pithanotita na vgoun simera oi theseis?????? eyxaristo

  90. Ο/Η Ανώνυμος λέει:

    ta apotelesmata tha vgoun simera???

  91. Ο/Η Maria λέει:

    Kalimera sas. Thlw na perasw iatriki edw omws dn xerw an tin pianw. Egrapsa nea 15,40 fusiki 16,50 ximia 18,02 kai viologia 18,95. Pistevete oti exw pithanotites me tn anagwgi?

    • Ο/Η sinolo λέει:

      ΦΙΛΗ ΜΑΡΙΑ , ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΑΤΡΙΚΗ ΚΥΠΡΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΠΡΟΙΣΤΟΡΙΑ. ΜΕ ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΙΑΤΡΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ ΕΛΛΑΔΑΣ , ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΟΤΙ ΕΧΕΙΣ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ. ΤΟ ΘΕΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΑΠΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ ΧΡΟΝΙΕΣ (ΣΤΡΑΤΙΩΤΕΣ) ΩΣΤΕ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΟΥΝ ΘΕΣΗ ΣΤΗ Β ΚΑΙ Γ ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΚΑΙ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΘΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΟΥΝ ΜΟΝΟ ΚΟΡΙΤΣΙΑ. ΑΥΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΑΥΞΑΝΕΙ ΤΙΣ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ ΣΟΥ. ΚΑΙ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΜΠΡΑΒΟ , ΓΙΑ ΤΙΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΕΣ ΣΟΥ.

  92. Ο/Η Βαλεντινα λέει:

    Γεια σας. Ενδιαφέρομαι για νομική στο πανεπιστήμιο Κύπρου. Έχω εξεταστεί στα νέα ελληνικά, αρχαία, ιστορία και μαθηματικά κ.κ. και βγάζω μέσο όρο 17.03. Είδα προσεχτικά όλες τις βαθμολογίες και σημείωσα μόνο 19 άτομα με ψηλότερο ή ίδιο μέσο όρο με μένα. Βέβαια δεν γνωρίζω αν είναι πρώτη επιλογή τους η νομική, ωστόσο εγώ τους υπολογίζω. Με την αναγωγή πιστεύετε πως θα τα καταφέρω?

    • Ο/Η sinolo λέει:

      ΦΙΛΗ ΒΑΛΕΝΤΙΝΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΘΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙΣ ΝΑ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΕΙΣ ΘΕΣΗ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΡΕΙΣ ΚΑΤΑΝΟΜΕΣ ΤΟΥ Π.Κ. ΓΙΑ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΑΑΕΙ ΠΕΡΝΑΣ 100%

  93. Ο/Η Maria λέει:

    Edwsa pankipries gia apolisi kai gia prosvasi se kipriaka panepistimia. Ime elinida kai ap tous duo goneis kai me tis pankipries den borw na perasw elada. prepei na dwsw nea ton septemvri. An exw perasei edw borw na kratisw tin thesi m kai afou dwsw kai gia elada na apofasisw meta?

    • Ο/Η sinolo λέει:

      ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΕΓΓΡΑΦΗ (ΔΕΣ ΣΧΕΤΙΚΟ ΑΡΘΡΟ ΠΟΥ ΑΝΑΡΤΗΣΑ ΣΗΜΕΡΑ) ΣΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΥΠΡΟΥ. ΑΝ ΤΕΛΙΚΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙΣ ΕΛΛΑΔΑ , ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ , ΦΙΛΗ ΜΑΡΙΑ

      • Ο/Η sinolo λέει:

        ΚΑΙ ΤΑ ΠΙΟ ΘΕΡΜΑ ΜΟΥ ΦΙΛΙΑ ΣΤΗ ΜΑΜΑ ΕΛΛΑΔΑ , ΠΟΥ ΜΕ ΜΟΡΦΩΣΕ.

      • Ο/Η Maria λέει:

        Euxaristw polu. Elpizw pws tha paw iatriki ellada giati niwthw ligo anasfalia me tn iatriki kiprou pou molis anoixe. Ean den kataferw na exasfalisw thesi stin elada kai apofasisw na xanadwsw ton septemvri nea elinika me tous omogenis, i thesi sto panepistimio kiprou tha ine kratimeni i tha me diagrapsoun? Mipws to kalitero ine na fitisw gia ena xrono edw gia na min xasw tin thesi mou? :)

      • Ο/Η sinolo λέει:

        ΤΗ ΘΕΣΗ ΤΗΝ ΧΑΝΕΙΣ ΑΝ ΔΕΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΕΙΣ ΣΤΙΣ ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΤΟΥ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ ή ΛΟΓΩ ΑΠΟΥΣΙΩΝ. ΔΕΝ ΘΑ ΣΕ ΔΙΑΓΡΑΨΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΕΠΕΙΔΗ ΘΑ ΔΩΣΕΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΟΜΟΓΕΝΕΙΣ(ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΤΟ ΑΝΑΚΑΛΥΨΟΥΝ)

  94. Ο/Η αλέξανδρος λέει:

    Μήπως γνωρίζεται αν τα Μαθηματικά Κ.Κ μετράνε για πρόσβαση στο 3 επιστημονικό πεδίο (ιατρική); Ευχαριστώ.

  95. Ο/Η Ευαγγελος λέει:

    Καλησπερα,

    Εχω μεσο ορο 10,6. Εδωσα Νεα Ελληνικα, Μαθηματικα Κατευθυνσης, Τεχνολογια και Φυσικη. Ποσο μπορει να γινει με την αναγωγη;

  96. Ο/Η christiana λέει:

    Pira tilefwno sto ipourgeio paidias kai mou eipan na perimenoume ta apotelesmata tin Deutera girw stis 10-11 to prwi..

  97. Ο/Η Κώστας λέει:

    Με γενικό 17.725 περνώ ιατρική στο πανεπιστήμιο κύπρου: έδωσα μαθηματικά φυσική και βιολογία

  98. Ο/Η Κώστας λέει:

    ΕΔΩΣΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΦΥΣΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΕΒΓΑΛΑ ΜΕΣΟ ΟΡΟ 14.5. ΠΟΣΑ ΘΑ ΠΑΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΓΩΓΗ? ΠΕΡΝΩ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ?

    • Ο/Η sinolo λέει:

      ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΙΠΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ.Η ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΔΥΣΚΟΛΕΥΕΙ ΤΑ ΠΡΟΓΝΩΣΤΙΚΑ. ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ 17

  99. Ο/Η κωστας λέει:

    οταν δικαιουμε ιδικα κρητιρια το 80 στα 100 τιυ τελευταιου τη σημαινει;

    • Ο/Η sinolo λέει:

      ΦΙΛΕ ΚΩΣΤΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΗ ΘΕΣΗ , ΚΑΙ “ΞΕΠΕΡΝΑΣ” ΑΛΛΟΥΣ ΤΥΧΟΝ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΜΕ ΕΙΔΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ , ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΔΟΘΕΙ , ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΤΟ 80% ,ΤΟΥ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ ΠΟΥ ΕΙΣΗΧΘΕΙ , ΧΩΡΙΣ ΕΙΔΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ. ΔΗΛΑΔΗ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΖΕΙΣ ΤΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΣΟΥ ΕΠΙ 1.25. Η ΝΕΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΙΣΧΥΕΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΕΣ ΘΕΣΕΙΣ , ΟΧΙ ΓΙΑ ΟΛΕΣ.

      • Ο/Η κωστας λέει:

        δηλαδη αν εχω περιπου 17 με αναγωγη, εχω το 80% σιγουρα του τελευταιοου υποψηφιου και περιμενω τον συναγωνισμο με αλλους που εχουν ιδικα κριτηρια
        Ακομη θα ηθελα να μαθω ποτε σιμπληρονω τις ετησεις για αυτα τα κριτηρια

      • Ο/Η sinolo λέει:

        ΣΩΣΤΑ ΤΑ ΛΕΣ ΦΙΛΕ ΚΩΣΤΑ. ΜΕ 15.2=19 ΚΑΙ 16=20 , ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΣΥΝΑΓΩΝΙΖΕΣΑΙ ΤΑ ΑΛΛΑ ΠΑΙΔΙΑ , ΠΟΥ ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΝ ΘΕΣΗ ΜΕ ΕΙΔΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ.
        ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΠΑΝ. ΚΥΠΡΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΟΥ. ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ http://www.ucy.ac.cy/data/acafsw/Announcements/INFO_STUDENTS_201314_V3.pdf
        ΕΙΝΑΙ 4 ΜΕ 9 ΙΟΥΛΙΟΥ. ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΑΣΑΦΕΙΑ ΚΑΝΕ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΕΝΑ ΤΗΛΕΦΩΝΟ.

  100. Ο/Η maria λέει:

    Γεία σας έδωσα Μαθηματικά,Βιολογία και φυσική, έβγαλα μέσο όρο 15 μπορείται να υπολογίσετε πόσο περίπου θα πάει η αναγωγή ή αν περνώ στο πανεπιστήμιο Κύπρου μαθηματικά,φυσική ή βιολογία??

  101. Ο/Η Ανώνυμος λέει:

    http://www.moec.gov.cy/anakoinoseis/2013/pdf/2013_06_28_pagkypries_apotelesmata_aei.pdf

    ta apotelesmata iparxei periptosi na vgoun simera i avrio apo ti stigmi pou anarti8ike afti i anakinosi?

  102. Ο/Η katelitsa λέει:

    edwsa pliroforiki,fisiki ,mathimatika kai nea kai evgala geniko 15.9 posa tha paei me tn anagwgi ?gia mathimatikos kipro tha ithela na perasw…

  103. Ο/Η Ανώνυμος λέει:

    Έχω διαβάσει σχόλια αρκετών συμμαθητών που ζητούν να μάθουν το μέσο όρο που θα βγάλουν ένα περίπου με τις βαθμολογίες τους ! Απλά θέλω να σχολιάσω λίγο για τις συμβουλές που δίνετε στα άτομα με μαθήματα τη φυσική ,μαθηματικά κατ. και τη βιολογία ! Έχω βρεί περσινούς υποψήφιους με μέσο όρο 14.5 που με τις αναγωγές έχουν φτάσει το 19 ! και όχι μόνο μέχρι το 17 ! Βασικά τα άτομα με αυτά τα μαθήματα και γενικό άνω απο το 14 τις περισσότερες φορές έχουν ωσ γενικό με τις αναγωγές απο 17.5 και πάνω!

    • Ο/Η sinolo λέει:

      ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΑΖΙ ΣΟΥ. ΓΙΑΥΤΟ ΚΑΙ ΑΝΑΦΕΡΩ ΣΥΝΕΧΩΣ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ. Η ΑΝΑΓΩΓΗ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΣΟ ΟΡΟ ΚΑΘΕ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΧΩΡΙΣΤΑ , ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΠΟΚΛΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ»ΠΟΣΟΣΤΑ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ» ΤΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΣΕ ΚΑΘΕ ΜΑΘΗΜΑ . ΣΤΗΝ ΑΝΑΓΩΓΗ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΠΕΡΙΠΟΥ 25000 ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ. ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΟΤΙ ΚΑΘΕ ΠΡΟΒΛΕΨΗ , ΕΙΝΑΙ ΡΙΣΚΟ. ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΠΟΥ ΕΚΦΡΑΖΩ , ΣΤΗΡΙΖΟΝΤΑΙ ΣΤΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΑΠΟ ΤΟ 2006 , ΑΛΛΑ ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΜΑΝΤΗΣ. ΠΕΡΣΙ Η ΑΝΑΓΩΓΗ ΕΒΓΑΛΕ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ , ΛΟΓΩ ΤΩΝ ΧΑΜΗΛΩΝ ΜΕΣΩΝ ΟΡΩΝ ΣΤΗ ΒΙΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ (ΔΥΟ ΜΟΝΑΔΕΣ ΣΧΕΔΟΝ , ΠΙΟ ΚΑΤΩ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ 2011). ΕΞΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ.

      • Ο/Η maria λέει:

        Ευχαριστούμε γιατί μας προσφέρετε αισιοδοξία!!!!

      • Ο/Η sinolo λέει:

        ΠΑΡΑΚΑΛΩ , ΦΙΛΗ ΜΑΡΙΑ. ΑΝ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΣΥΓΚΡΑΤΗΜΕΝΟΣ. ΑΙΣΙΟΔΟΞΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΣΤΑΙ ΟΛΟΙ ΣΑΣ , ΑΦΟΥ Η ΖΩΗ ΔΕΝ ΞΕΚΙΝΑ ή ΣΤΑΜΑΤΑ ΜΕ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΑΓΚΥΠΡΙΩΝ.

      • Ο/Η Ανώνυμος λέει:

        Οπότε λογικά και φέτος οι βαθμολογίες θα κυμανθούν στα ίδια επίπεδα ! Αφού η βιολογία θα έχει πολύ χαμηλότερο μέσο όρο απο πέρσι !Η φυσική λογικά θα έχει μείωση το ίδιο και τα Νέα Ελληνικά ! Τα μαθηματικά θα έχουν σχετικά υψηλό μέσο όρο κατα τη γνώμη μου

      • Ο/Η sinolo λέει:

        ΦΙΛΕ ΔΕΝ ΕΧΩ ΕΙΚΟΝΑ ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ ΟΡΩΝ. ΛΟΓΩ ΧΡΟΝΟΥ , ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΡΩ ΤΟΥΣ ΜΕΣΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΑΠΟ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ. ΑΝ ΕΨΑΞΕΣ ΚΑΙ ΒΡΗΚΕΣ ΚΑΤΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ , ΣΤΕΙΛΕ ΤΟ , ΝΑ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΟΥΜΕ.
        ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΩ ΤΙ ΕΜΑΘΑ ΑΠΟ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΜΟΥ , ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΝ ΣΤΙΣ ΠΑΓΚΥΠΡΙΕΣ.
        1. ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΙΟΛΟΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΑΦΟΥ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΗΤΑΝ ΤΩΝ ΑΚΡΩΝ.
        2. ΓΙΑ ΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΤΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΣΤΑ ΙΔΙΑ ΕΠΙΠΕΔΑ ΜΕ ΤΑ ΠΕΡΣΙΝΑ.
        3. ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΝΑ ΠΛΗΣΙΑΖΟΥΝ ΤΟ 10.
        ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΑΝΑΓΩΓΕΣ ΜΕ ΠΕΡΣΙ , ΑΦΟΥ ΟΛΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΜΕΣΟ ΟΡΟ;
        ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΜΗΝ ΤΑ ΥΠΟΛΟΓΙΖΕΙΣ , ΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΟΙΝΟ ΜΑΘΗΜΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΠΟΦΟΙΤΟΥΣ , ΟΠΟΤΑΝ ΔΕΝ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ ΔΙΑΦΟΡΑ.

  104. Ο/Η anonymos λέει:

    ποσοι αναγωγή θα υπαρξει σε μαθήματα λογιστικης, πολιτικής, μαθηματικα κατευθυνσής και νέα?

    • Ο/Η sinolo λέει:

      ΦΙΛΕ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΝΑΓΩΓΗ ΣΕ ΚΑΘΕ ΜΑΘΗΜΑ ΧΩΡΙΣΤΑ , ΑΛΛΑ ΣΤΟ ΒΑΘΜΟ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ ΣΟΥ. ΑΝ ΕΝΝΟΕΙΣ ΠΟΣΟ ΒΟΗΘΟΥΝ ΤΗΝ ΑΝΑΓΩΓΗ ,Ο ΓΕΝΙΚΟΣ -ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΜΟΝΟΣ_-ΚΑΝΟΝΑΣ , ΛΕΕΙ ΧΑΜΗΛΟ ΜΕΣΟ ΟΡΟ ΚΑΙ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΨΗΛΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ.

  105. Ο/Η αλέξανδρος λέει:

    Συγνώμη δεν ήμουν αρκετά σαφής. Εγώ για παράδειγμα έχω δώσει φυσική βιολογία χημεία (και νέα φυσικά) και μαθηματικά κ.κ σαν πέμπτο μάθημα για πρόσβαση. Σε αυτή την περίπτωση μετράνε; Ο σύμβουλος του σχολείου μου μου είπε πως ναι ωστόσο από άλλες πηγές τις οποίες θεωρώ εξίσου έγκυρες άκουσα πως όχι. Θα ήθελα να ακούσω και την δική σας άποψη αφού όπως φαίνεται είστε πολύ καλός γνώστης του θέματος. Σας ευχαριστώ.

  106. Ο/Η Theophilos λέει:

    Υπαρχει πιθανότητα να βγούν τα αποτελεσματά εντος σαββατοκυριακού ή θα ειναι δευτέρα? να μην κάθομαι άδικα μπροστα στον υπολογιστή.

  107. Ο/Η anonymos λέει:

    Να αναμένουμε αναγωγή 2-3 μονάδες?

  108. Ο/Η Mariaaa :D λέει:

    P0te peripou kanoume tis aithseis g eladaa???

    • Ο/Η sinolo λέει:

      ΑΡΧΕΣ ΙΟΥΛΙΟΥ. ΘΑ ΑΝΑΡΤΗΘΕΙ ΣΧΕΤΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΚΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ΑΠΟΣΤΑΛΕΙ (ΜΑΛΛΟΝ) Η ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ , ΜΕ ΤΙΣ ΗΜΕΡΕΣ / ΩΡΕΣ / ΤΟΠΟ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ

  109. Ο/Η maria λέει:

    Γνωρίζω για την ανακήνωση αλλά υπάρχει περίπτωση να βγουν σήμερα τα αποτελέσματα??

  110. Ο/Η Mαρια Ελενη λέει:

    sto apolitirio mou grafei oti exw geniko 19 3/10…autos o genikos 8a ka8orisei ean perasa panepistimio kiprou(dimosiografia) h o mono genikos ton pagkiprion? euxaristw!

    • Ο/Η sinolo λέει:

      ΠΡΩΤΑ ΠΡΩΤΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΡΙΣΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΣΟΥ. ΓΙΑ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΜΕΤΡΟΥΝ ΜΟΝΟ ΟΙ ΒΑΘΜΟΙ ΤΩΝ ΠΑΓΚΥΠΡΙΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ ΒΑΘΜΟΣ , ΦΙΛΗ ΜΑΡΙΑ ΕΛΕΝΗ

      • Ο/Η Μαρια Ελενη λέει:

        sas euxaristw! :)
        o genikos mou apo tis pagkipries ine sxedon 15..exw xasei tin eukairia gia panepistimio kiprou diladi?

      • Ο/Η sinolo λέει:

        ΑΠΟ ΠΟΥ ΒΓΑΖΕΙΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ; ΒΕΒΑΙΩΣ ΔΙΕΚΔΙΚΕΙΣ ΘΕΣΗ. ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΑΦΟΥ ΘΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΕΙΣ ΣΕ ΤΡΕΙΣ ΚΑΤΑΝΟΜΕΣ.

      • Ο/Η Μαρια Ελενη λέει:

        den xerw..logika omws den 8a prepei na 3egrapsw tin proti mu epilogi kai na paw deuteri katanomi? :\

      • Ο/Η sinolo λέει:

        ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΗ ΚΑΙ ΤΡΙΤΗ ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΘΕΣΕΩΝ , ΠΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΣΟΥ ΕΠΙΛΟΓΗ. ΜΕ ΓΕΝΙΚΟ 15 ,ΕΧΕΙΣ ΑΡΚΕΤΕΣ ΕΛΠΙΔΕΣ – ΜΕ ΕΞΑΙΡΕΣΗ ΤΗΝ ΙΑΤΡΙΚΗ , ΠΟΥ ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΠΑΕΙ ΠΙΟ ΨΗΛΑ-. ΣΕ 12 ΩΡΕΣ ΘΑ ΞΕΡΟΥΜΕ. ΕΥΧΟΜΑΙ ΟΛΟΨΥΧΑ ΝΑ ΠΕΤΥΧΕΙΣ ,Σ’ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΠΙΘΥΜΕΙΣ

      • Ο/Η Μαρια Ελενη λέει:

        sas euxaristw! :)

  111. Ο/Η Ανώνυμος λέει:

    Γεια σας εδωσα Μαθηματικα, Χημεια , Βιολογια και Νεα Ελληνικα .. Εχω βγαλει περιπου χωρις αναγωγη 14,42.. Ποση περιπου θα ειναι το τελικο μου αποτελεσμα με την αναγωγη?

    • Ο/Η sinolo λέει:

      ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΓΩΓΗ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΜΕΧΡΙ ΑΥΡΙΟ ΣΤΙΣ 10 , ΠΟΥ ΘΑ ΒΓΟΥΝ ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΜΑ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ. ΜΕ ΤΑ ΠΕΡΣΙΝΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ – ΕΙΔΙΚΑ ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΚΟΡΙΤΣΙ – ΜΑΛΛΟΝ ΠΕΡΝΑΣ ΧΗΜΕΙΑ , ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΡΕΙΣ ΚΑΤΑΝΟΜΕΣ.

  112. Ο/Η giorgos λέει:

    giati den mporw na zitisw anavathmologisi?

  113. Ο/Η Ανώνυμος λέει:

    gia sas thelo na rotiso posi peripou tha ine i anagogi se mathmatika kai fisiki katefthnsis ?efxaristo

  114. Ο/Η Theophilos λέει:

    ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ

  115. Ο/Η nikos λέει:

    pote tha vgoun epitelous k pou mporo na vro ta apotelesmata??

  116. Ο/Η christiana λέει:

    Elpizw na min kathisterisoun pali:/

  117. Ο/Η Egw λέει:

    ante gt exume ka8isterisi?

  118. Ο/Η Ανώνυμος λέει:

    kati akoustike oti o ipourgos 8a anakinwsei tous arithmous twn eisaktewn sto kratiko kanali :/

  119. Ο/Η christina λέει:

    VGIKAN!!!!!!

  120. Ο/Η Theophilos λέει:

    Περασα αλλα οχι αυτο που ειχα για πρωτη επιλογη ….η β και γ κατανομη γινονται εντος εβδομαδας?

  121. Ο/Η CHRISTOS30 λέει:

    i thesis gia stratiotikes den anakinoithikan mono gia tepak ke panepistimio ?/

  122. Ο/Η Maria λέει:

    Ida t apotelesmata kai mazepsa 19,3038 kai perasa viologia kai oxi iatriki p ithela. Iparxei periptwsi na perasw iatriki me tn b” katanomi? Episis exei kapia sxesi p ta agoria p piran tis thesis dn tha pane fetos gia spoudes?

    • Ο/Η sinolo λέει:

      ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΟΣΩΝ ΘΑ ΠΑΝ ΣΤΡΑΤΟ , ΘΑ ΔΟΘΟΥΝ ΣΕ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΣΤΗΝ Β ΚΑΤΑΝΟΜΗ . ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΟΥΝ ΤΟΝ ΣΕΜΠΤΕΜΒΡΗ , ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΘΑ ΔΟΘΟΥΝ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ ΣΤΗΝ Γ ΚΑΤΑΝΟΜΗ. ΑΡΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΛΠΙΔΕΣ. ΑΡΚΕΤΑ ΚΑΛΗ Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΔΙΕΚΔΙΚΑΣ ΚΑΙ ΘΕΣΗ ΣΤΗΝ ΙΑΤΡΙΚΗ ΕΛΛΑΔΟΣ

  123. Ο/Η CHRISTOS30 λέει:

    exo vgali 19.15 geniko gia ipaxiomatikon alla den grafi an exo perasi

  124. Ο/Η Ανώνυμος λέει:

    pote 8a mpoun ta statistika stoixeia???

  125. Ο/Η christina λέει:

    evgala 19.258..pisteuete mporw na perasw iatrikh ellada?

    • Ο/Η sinolo λέει:

      ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΔΟΘΟΥΝ ΚΑΙ ΤΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΟΣΟΙ ΘΑ ΔΗΛΩΣΟΥΝ ΙΑΤΡΙΚΗ. ΕΣΥ ΚΑΝΕ ΤΗΝ ΑΙΤΗΣΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΕΛΠΙΖΕΙΣ. ΜΠΡΑΒΟ ΓΙΑ ΤΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΣΟΥ ,ΦΙΛΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ

  126. Ο/Η anonymos λέει:

    i defteri katanomi p tha ine 9 t iouli pios tha mas idipiisii?

  127. Ο/Η Anonumos λέει:

    an kapios den exei perasi tipota kai gia 0.90-1.00 perna panepistimio kiprou exei pithanotites gia tin defteri katanomi?

  128. Ο/Η Ανώνυμος λέει:

    perasa sto panepistimio kiprou pliroforiki, mporw me kapoio tropo na paw sto tepak sto klado diaxeirisis perivallontos pou exei kai pio xamili vasi?

  129. Ο/Η αλέξανδρος λέει:

    Βγάζω γενικό 19.42. Πέρασα βιολογία. Έχω ελπίδες για ελλάδα ή έχουν ψηλώσει πολύ οι βάσεις;

    • Ο/Η sinolo λέει:

      ΚΑΤ ΑΡΧΗΝ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ , ΦΙΛΕ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕ. ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΒΑΣΕΙΣ ΑΛΛΑ ΚΑΤΑΤΑΞΗ. ΑΡΚΕΙ ΟΣΟΙ ΔΗΛΩΣΟΥΝ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΑΠΟ ΕΣΕΝΑ , ΔΗΛ. ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΣΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΥΣ… ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΟ ΠΟΣΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΘΑ ΔΟΘΟΥΝ. ΑΡΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΙΤΗΣΗ ΚΑΙ ΥΠΟΜΟΝΗ ΜΕΧΡΙ ΤΑ ΤΕΛΗ ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ.

  130. Ο/Η αλέξανδρος λέει:

    *ιατρική

  131. Ο/Η Ανώνυμος λέει:

    exw vgali 16,4 pou peripou pernw ellada oikonomika an kserete?

  132. Ο/Η Ανώνυμος λέει:

    dipla apo ti thesi pou pira grafei enan arithmo mesa se aggiles, ti einai?

  133. Ο/Η Anonumos λέει:

    pws mporw na kamw aitisi sto tepak gia 2 katanomi?

  134. Ο/Η giorgos λέει:

    exw vgali 16,4 pou peripou pernw stin ellada sto klado oikonomikon?

  135. Ο/Η giorgos λέει:

    ενημέρωση για τις αιτήσεις στην Ελλάδα?

  136. Ο/Η Margarita λέει:

    Μέσους όρους έχουμε?

  137. Ο/Η andri λέει:

    Pira 19.18016 exw elpides gia iatriki alexandroupoli?

  138. Ο/Η elyana... λέει:

    Σας ευχαριστω για την αμεριστη συμπαρασταση ολες αυτες τις μερες. Η βοηθεια σας ηταν πραγματικα μεγαλη. Περασα νομικη μετα απο ενα δυσκολο αγωνα αλλα οι κοποι μου με ανταμειψαν και οχι μονο αφου περασα με μια πολυ πολυ καλη θεση! Να ειστε παντα καλα κα εκπαιδευτικοι σαν και εσας μας θυμιζουν πως οιβανθρωπια και η αλλυλεγγυη

  139. Ο/Η elyana... λέει:

    Συγνωμη το εστειλα καταλαθος πριν ολοκληρωσω. Η ανθρωπια και η αλληλεγγυη στις μερες μας ακομα υπαρχουν. Πολλα ευχαριστω!

  140. Ο/Η Theofilos λέει:

    Μπορω να κανω αιτηση για Β κατανομη και στο πανεπιστημιο κυπρου και στο τεπακ?

  141. Ο/Η christiana λέει:

    Mia aporia.. sto entipo eggrafis gia to panepistimio kyprou i fotografia mas tha prepei na einai egxrwmi i mauroaspri?

  142. Ο/Η markella00 λέει:

    gia sas exo perasi agglikes spudes sto panepistimio kipru me 18.88 alla thelo na doso gia b” katanomi psixologia.mporo na kratiso ti thesi m avrio stis agglikes spudes gia pan endexomeno ke na doso stis 15 iuli gia b katanomi psixologia? pistevete oti iparxi periptosi na peraso psixologia?

  143. Ο/Η Egw λέει:

    [pou mporo na vrw tis persines vasis g elada???

  144. Ο/Η michalis λέει:

    gia!! pou mporo na vro tis vathmologies(psiloter.-xamiloter.)gia tous kiprious, gia ta panepistimia tis elladas perasmenon xronon? gia na upologizoume peripou pou pernoume me to geniko mas….

  145. Ο/Η Ανώνυμος λέει:

    mporite sas parakalw na m pite pote einai oi aitisis gia ellada??

  146. Ο/Η Anonumos λέει:

    mporite na m stilete tn aitisii kai ts wres kai ts imerominies pou mporo na kamw B katanomi gia Panepistimio Kiprou?

  147. Ο/Η ανώνυμος λέει:

    ένας μαθητής ο οποίος έχει δώσει νέα ελληνικά,μαθηματικά,λογιστική και πολιτική οικονομία ο μέσος όρος των βαθμολογιών του χωρίς την αναγωγή είναι 13.31.Με την αναγωγή ο βαθμός του έχει πάει στο 17,85 και έχει εξασφαλίσει την τελευταία θέση του κλάδου των οικονομικών.Εγώ έχωντας δώσει νέα ελληνικά,μαθηματικά,λογιστική και αγγλικα ο μέσος όρος των βαθμολογιών του χωρίς την αναγωγή είναι 14.93.Με την αναγωγλη ο βαθμός μου πάει μόνο στο 17.09. Δεν είναι αδικία αυτό? Μπορεί ένα μάθημα διαφορετικό μόνο να σου ανεβάσει τόσο πολύ τον βαθμό πρόσβασης παρόλο που και χώρις την αναγωγή υπάρχει πάλι διαφορά??!!!

  148. Ο/Η Ανώνυμος λέει:

    καλημερα!!!! απορια….. στο μηχανογραφικο για τα ελληνικα πανεπιστημια πρεπει να γραψω εαν εχω εξασφαλισει θεση καπου μεσων των παγκυπριων? ειναι εξ΄ολοκληρου θεμα του ελληνικου υπουργειου παιδειας? ακουσα δεν ξερω αν ισχυει σε περιπττωση εξασφαλισεις θεσης σε στρατιωτικη σχολη εχεις δικαιωμα κρατησης θεσης μεχρι τα χριστουγεννα ισχυει αυτο? ευχαριστω εκ των προτερων!

    • Ο/Η sinolo λέει:

      ΤΟ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΧΕΙΡΟ , ΟΠΟΤΕ ΘΑ ΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ ΠΟΥ ΕΠΙΘΥΜΕΙΣ. ΟΙ ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΣΤΑ ΚΣΑ.
      ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ , ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΕΤΟΙΑ ΠΡΟΝΟΙΑ. ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΕΙΣ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ
      Τηλέφωνα Εξυπηρέτησης Κοινού
      Για τις πιο κάτω υπηρεσίες μέσω συστήματος αυτόματου τηλεφωνητή στο τηλέφωνο 22806360

      Για Παγκύπριες Εξετάσεις 1

      Για Λειτουργό 0

  149. Ο/Η Ανώνυμος λέει:

    Pou vriskw to entipo simplirwsis g ta pan sti elada?

  150. Ο/Η εγω λέει:

    Ποτε βγαινει η β κατανομη??

  151. Ο/Η εγω λέει:

    Pou mporume na vrume ta apotelesmata tis deuteris katanomhs g ucy

  152. Ο/Η maria λέει:

    Akomh?? :’( :’(

  153. Ο/Η Ανώνυμος λέει:

    Geia sas!!
    pote peripou vgenoun ta apotelesmata gia ellada kai ta apotelesmata tis G” katanomis ??

ΓΡΑΨΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

WordPress.com Logo

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Log Out / Αλλαγή )

Twitter picture

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Log Out / Αλλαγή )

Facebook photo

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Log Out / Αλλαγή )

Google+ photo

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Log Out / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s